کد خبر: 913109
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰
با همکاری سازمان بسیج رسانه و کمیته امداد
با همکاری سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی و کمیته امداد استان، مرکز نیکوکاری خیران رسانه راه‌اندازی می‌شود.

روح‌الله دهقان‌نژاد، مسوول سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی  در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان با اعلام این خبر اظهار کرد: خبرنگاران می‌توانند پل ارتباطی خوبی میان خیران و محرومان باشند.

وی، نقش رسانه‌­های گروهی در این امر را پررنگ دانسته و افزود: چنانچه نقش مدیریتی با نقش رسانه‌­ای ترکیب شود، نتایج خوبی را به همراه خواهد داشت. افراد، ارتباطات و مدیریت مانند سه ضلع یک مثلث هستند که باید در تعامل باشند.

مسوول سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی ضمن اعلام آمادگی بسیج رسانه برای کمک به کمیته امداد در بحث اشتغال و شفاف‌سازی عملکرد این نهاد، از اختصاص جایزه ویژه جشنواره ابوذر به آثار مرتبط با کمیته امداد خبر داد.

وی افزود: در زمینه کمک به نیازمندان جامعه لازم است از تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای استان استفاده شود و در این میان رسانه‌ها نقش تاثیرگذاری دارند و می‌توانند با اطلاع‌رسانی هم جامعه را نسبت به خدمات این نهاد آگاه کرده و هم در ترغیب مردم به کمک به این نهاد موثر باشند.

دهقان‌نژاد خاطرنشان کرد: با فعالیت‌های فرهنگی و استفاده از ظرفیت رسانه‌ها، می‌توانیم فرهنگ کمک به نیازمندان در جامعه را نهادینه کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان نیز گفت: فقر و احساس فقر نتیجه نابرابری‌های اجتماعی، مشکلات اقتصادی و ضعف عملکرد در حوزه فرهنگ است و کمیته امداد وارث فقری است که در قسمت‌های دیگر تولید شده است.

محمد کلامی با بیان اینکه نباید اجازه بدهیم فقر ارثی شود، افزود:کمیته امداد یک نهاد مبارزه با فقر مادی و فقر فرهنگی است و ما باید دامنه مبارزه با فقر فرهنگی را گسترش دهیم و برای تحقق این امر نیازمند یاری رسانه‌ها و مطبوعات هستیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر