کد خبر: 913089
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۹
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: محرومیت‌زدایی و رسیدگی به مشکلات محرومان در اولویت برنامه سپاه قرار دارد که در این زمینه یک‌هزار واحد مسکونی ویژه نیازمندان روستایی استان ساخته می‌شود.
به گزارش تسنیم، سردار علی رزمجو پیش از ظهر دیروز در نشست هم‌اندیشی ساخت یک‌هزار واحد مسکونی مددجویی روستایی استان بوشهر با قدردانی از توجه کمیته امداد استان بوشهر در حل مشکلات مددجویان، فلسفه تأسیس دو مولود انقلاب یعنی کمیته امداد و سپاه را رسیدگی به مستضعفان دانست و اظهار داشت: امام راحل همواره بر توجه به محرومان و مستضعفان تأکید داشتند که اساس کار سپاه و کمیته امداد در این عرصه است.
وی، شناسایی، بررسی و رسیدگی به مشکلات نیازمندان را اساس کار کمیته امداد دانست و تصریح کرد: متأسفانه در استان بوشهر با وجود منابع عظیم، ذخایر و نعمات فراوان، هنوز منطقه محروم و افراد نیازمند و مستضعف و بیکار وجود دارد که شایسته و زیبنده این استان نیست.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، با بیان اینکه اکنون ۴ هزار نیازمند تحت پوشش کمیته امداد از سرپناه محروم هستند، خاطرنشان کرد: با مقایسه درآمد‌های استان و محرومیت‌ها می‌توان تحول قابل توجهی از منابع درون استانی در رفع این مشکلات ایجاد کرد. سردار رزمجو با اشاره به اینکه سپاه با کمیته امداد برای رفع محرومیت قرارداد‌هایی منعقد کرده است، افزود: ساخت سرپناه ویژه محرومان و مددجویان کمیته امداد لذت‌بخش‌ترین خدمات است و امسال ساخت یک‌هزار واحد مسکونی ویژه نیازمندان روستایی بر عهده سپاه استان گذاشته شده که تلاش می‌شود در زمان مقرر ساخته و تحویل شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار