کد خبر: 913073
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
زن جوان كه متهم است پس از بيهوش كردن شوهر ميانسالش جسد وي را سوزانده و داخل يك بشكه دفن كرده مدعي است كه به خاطر رفتار‌هاي مشكوك شوهرش دست به اين كار زده است.

زن جوان كه متهم است پس از بيهوش كردن شوهر ميانسالش جسد وي را سوزانده و داخل يك بشكه دفن كرده مدعي است كه به خاطر رفتار‌هاي مشكوك شوهرش دست به اين كار زده است.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت‌22 شامگاه يك‌شنبه 27 خرداد‌ماه زن جواني با مركز فوريت‌هاي پليس‌110 تماس گرفت و گفت كه شوهرش را به قتل رسانده است. لحظاتي بعد تيمي از مأموران كلانتري‌148 انقلاب براي بررسي ماجرا در محل كه پشت‌بام ساختماني چهارطبقه در خيابان اسكندري شمالي بود حاضر شدند. در اولين بررسي‌ها معلوم شد كه زن 43‌ساله بعد از قتل شوهر 58‌ساله‌اش جسد وي را داخل بشكه پنهان كرده و روي آن را با سيمان پوشانده است.
بعد از تأييد خبر قاضي منافي‌آذر، بازپرس شعبه سوم دادسراي امور جنايي تهران به همراه تيمي از كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي تهران در محل حاضر شد. در اولين گام با حضور آتش‌نشانان جسد از داخل بشكه خارج شد. در بررسي‌هاي اوليه تيم پزشكي قانوني در محل مشخص شد كه جسد قبل از دفن شدن سوزانده شده است. همزمان با انتقال جسد به پزشكي قانوني همسر مقتول مورد تحقيق قرار گرفت.
وي در اولين بازجويي‌ها به قتل اعتراف كرد و در شرح ماجرا گفت: من و شوهرم سال‌ها قبل ازدواج كرديم. ابتدا زندگي خوبي داشتيم و در همان سال‌های ابتدايي صاحب دو دختر شديم و الان هم دخترانم 18‌و 21‌ساله هستند. زندگي خوبي داشتيم تا اينكه مدتي قبل به رفتار‌هاي همسرم مشكوك شدم و بعد از آن با هم اختلاف پيدا كرديم و همواره با هم مشاجره مي‌كرديم. او در شرح قتل گفت: همسرم هميشه سرش به گوشي‌اش بود و من به او مشكوك شده بودم و احتمال مي‌دادم او با زن ديگري در ارتباط باشد. او پيامك‌هاي مشكوكي به افراد ديگر مي‌فرستاد تا اينكه چند روز قبل مثل هميشه با هم مشاجره كرديم. وقتي دعواي ما بالا گرفت مرا به شدت كتك زد كه تصميم به انتقام گرفتم. شامگاه روز جمعه 25‌خردادماه بود كه نقشه قتل شوهرم را اجرا كردم. از آن جايي كه شوهرم شيرموز خيلي دوست داشت آن شب مقدار زيادي دارو داخل شير موز ريختم و به او خوراندم كه ساعتي بعد بي‌هوش شد. وقتي بالاي سرش رفتم ديدم كه بدنش يخ كرده و فوت شده است، اما به خاطر اينكه مطمئن شوم فوت كرده است روسري را دور گردنش پيچاندم و كشيدم تا اگر زنده است خفه شود. ترسيدم و جسد را داخل نايلوني قرار دادم و بعد دور آن را پتو پيچيدم. در حالي كه همه خواب بودند او را به دوش گرفتم و به سختي 15‌پله را تا پشت‌بام رفتم. جسد را داخل بشكه‌اي كه قبلاً آنجا بود، گذاشتم و رويش بنزين ريختم و كبريت را كشيدم كه شعله‌هاي آتش به آسمان رفت. ترسيدم كه همسايه‌ها از ماجرا با خبر شوند كه آتش را خاموش كردم و به آپارتمانمان برگشتم. وي ادامه داد: دوباره به پشت‌بام رفتم و دوباره جسد را آتش زدم، اما به خاطر دود زيادي كه بلند شده بود يكي از همسايه‌ها اعتراض كرد براي همين دوباره آتش را خاموش كردم. روز بعد دوباره به سراغ جسد رفتم كه بوي تعفنش به مشام رسيد به همين دليل در فكر راهي براي از بين بردن جسد بودم كه چشمم به كيسه‌اي سيمان افتاد كه آنجا بود. سيمان را داخل بشكه ريختم و از آن بتن ساختم تا آثاري از جسد باقي نماند و بعد به خانه‌ام رفتم. دو روز بعد از حادثه دوباره به سراغ جسد آمدم كه ديدم خونابه از زير بشكه سرازير شده و بوي بدي هم در حال پخش شدن است. در حالي كه به فكر پيدا كردن راهي براي خلاصي از جسد بودم كه دخترم هم براي پيدا كردن علت بوي تعفن به پشت‌بام آمد و با ديدن بشكه به ماجرا مظنون شد كه ماجرا را به او گفتم. بعد هم تصميم گرفتم پليس را از ماجرا با خبر كنم. متهم پس از اعتراف به قتل شوهرش به دستور قاضي منافي‌آذر براي تحقيقات بيشتر در اختيار كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي قرار گرفت.
سرهنگ كارآگاه حميد مكرم، معاون مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: متهم روز گذشته به دستور بازپرس به پزشكي قانوني معرفي شد. وي ادامه: تحقيقات از وي در اداره دهم پليس آگاهي تهران جريان دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار