کد خبر: 912974
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵
میراندا

مدافع تیم‌ ‌ملی فوتبال برزیل بعد از تساوی برابر سوییس به انتقاد از عملکرد داوری پرداخت.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، تیم‌ ‌ملی فوتبال برزیل در نخستین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با تساوی یک بر یک برابر تیم‌ ‌ملی فوتبال سوییس متوقف شد.

میراندا، مدافع سلسائو بعد از بازی به انتقاد از عملکرد داوری پرداخت. این مدافع تیم‌ ‌ملی فوتبال برزیل، گفت‌: طبیعتا از این تساوی راضی نیستیم اما هیچ بازیکنی را سرزنش نخواهیم کرد چرا که همه نهایت تلاش خود را به کار گرفتند.

او ادامه‌ داد: در نیمه دوم فرصت‌های زیادی را روی دروازه‌ حریف خلق کردیم. به دنبال کسب پیروزی و سه امتیاز بودیم اما حریف تنها به دنبال تساوی بود. در بیش‌تر زمان‌های بازی توپ و میدان را در اختیار داشتیم اما روز ما نبود. بازیکن سوییس در صحنه گل من را هل داد و خطای آشکار بود. به‌ هر حال در فوتبال گاهی اوقات باید به قوانینی تن در داد که درست نیستند.

مدافع تیم‌ ‌ملی فوتبال برزیل، در پایان سخنانش، بیان‌ کرد: ما در این دیدار تن به شکست دادیم اما دنیا به آخر نرسیده است و تساوی هم نتیجه‌ ناامید کننده‌ای برای ما نیست. اطمینان دارم که در دو دیدار بعدی خود به پیروزی می‌رسیم و به عنوان تیم نخست به دور بعد راه پیدا خواهیم کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار