کد خبر: 912888
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۸
با اتمام سريال «بچه مهندس» سريال «بخش قلب» از كشور كره و «پدر» از شبكه 2 سيما روي آنتن مي‌روند.
فرزين ماندگار

از شب گذشته و با اتمام سريال «بچه مهندس»، سريال «بخش قلب» از شنبه تا پنج‌شنبه ساعت ۲۱:۳۰ روانه آنتن مي‌شود و بازپخش آن ساعت یک بامداد، 12 و ۱۶ خواهد بود.
داستان اين سريال كره‌اي در موردپزشكان و رزيدنت‌هايي است كه در بخش جراحي قلب بيمارستان دانشگاه گوانگ هي كار مي‌كنند و طي اين همكاري داستان‌هاي مختلفي رقم مي‌خورد. همچنين تابستان امسال سريال «پدر» نيز در جدول پخش برنامه‌هاي شبكه 2 قرار دارد كه به زودي روانه آنتن مي‌شوند. در خلاصه سريال «پدر» به تهيه كنندگي حامد عنقا و كارگرداني بهرنگ توفيقي آمده: «حامد پسر جواني است كه طي يك ماجرا درگير داستاني عشقي مي‌شود. او به خاطر اعتقاداتش و پدري كه برايش الگويي تمام عيار است ناچار سر يك دو راهي قرار مي‌گيرد كه بايد دست به انتخابي سرنوشت‌ساز بزند.» از بازيگران اصلي «پدر» مي‌توان به مهدي سلطاني، لعيا زنگنه، سينا مهراد، مسعود فروتن، نيما رئيسي، مجيد مشيري، اكبر رحمتي، مژگان ترانه، الهام طهموري، ساناز طاري، شهاب مهربان، مهتاب شيرواني، پوريا سلطان‌زاده، سيدحسام ميثاق با حضور بيژن امكانيان و با معرفي ريحانه پارسا در نقش ليلا اشاره كرد.
........................................................................................................
سريال «كلاه پهلوي»
به شبكه افق مي‌رود
با پايان ماه مبارك رمضان و اتمام سريال «سرّ‌دلبران» پخش مجموعه تلويزيوني «كلاه پهلوي» شنبه تا چهارشنبه از شبكه افق آغاز شده است.
كلاه پهلوي پس از «كيف انگليسي»، دومين سريال تاريخي سيد‌ضياءالدين دري به شمار مي‌رود. داستان اين سريال با محوريت شخصي به نام «فرخ باستاني» جواني ايراني از طبقه فقير جامعه پيش مي‌رود، او پس از تحصيل در مدرسه دارالفنون تهران، براي ادامه تحصيل به پاريس مي‌رود. پاريس در روز‌هاي پس از جنگ جهاني اول شرايط سختي دارد. سريال تلويزيوني «كلاه پهلوي» در ۵۴ قسمت طي روز‌هاي شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۳:۳۰ از شبكه افق پخش مي‌شود و تكرار آن هم ساعت ۱۴:۳۰ روز بعد روي آنتن مي‌رود.
........................................................................................................
مجتبي ياسيني: آقاي مديري من زنده‌ام!
گاف عجيب مهران مديري در برنامه خندوانه با واكنش مجتبي ياسيني همراه شد.
خبرگزاري دانشجو در اين ارتباط گزارش داد: مجتبي ياسيني كارگردان، نويسنده و تهيه كننده سينما و تلويزيون كه كارنامه پرباري دارد و فيلم‌هايي مثل «حكايت‌ها»، «لحظه‌هاي آشنا»، «آواي بي‌صدا» و... در كارنامه هنري خود دارد، مدتي است كه از فضاي هنر فاصله گرفته است. او بازيگران زيادي مثل مهران مديري، عبدالرضا اكبري و... را به تلویزيون وارد و معرفي كرده است. در اتفاقي جالب در برنامه «خندوانه» وقتي رامبد جوان از مهران مديري درباره نحوه ورودش به تلويزيون سؤال پرسيد، مديري در كمال ناباوري از اسم ياسيني به عنوان زنده‌ياد نام برد!
مجتبي ياسيني در اين ارتباط گفت: از ديشب خيلي از دوستان با من تماس گرفتند و درخواست يك صحبت از طرف من براي اين حرف مهران‌مديري داشتند، ولي من صحبت خاصي ندارم جز اينكه بگويم آقاي مديري من زنده‌ام. ياسيني در ادامه در مورد علت دوري خود از هنر عنوان كرد: فضاي تلويزيون به صورتي بود كه تصميم گرفتم مدتي كار نكنم، ولي در حال حاضر چند پروژه در دست دارم كه ان‌شاءالله با يكي از آنها دوباره به عرصه هنر بازمي‌گردم.
........................................................................................................
اعلام آمادگي فعالان فضاي مجازي
براي ارتقاي برنامه‌سازي كودك
فعالان حوزه فضاي مجازي در نشست بررسي برنامه‌هاي موفق كودك دنيا كه به همت انجمن تخصصي كودك و و رسانه برگزار شد، آمادگي خود را جهت ارتقاي هم‌افزايي برنامه‌سازي كودك اعلام كردند.
سلسله نشست‌هاي تخصصي بررسي برنامه‌هاي موفق كودك دنيا كه با همكاري خانواده درسا در محل پژوهشكده باقرالعلوم تهران و با حضور صاحبنظران و دست‌اندركاران اين حوزه برگزار مي‌شود، در نشست اخير خود، به بررسي پيشينه و بازخورد‌هاي برنامه خيابان كنجد كه از سال ۱۹۶۹ در عرصه بين‌المللي توليد و عرضه شد، پرداخت. در اين نشست كه روش‌هاي برنامه‌سازي كودك و نوجوان مورد نقد و بررسي قرار گرفت، به نكاتي اشاره شد كه همگي حول محور ارتقاي هم افزايي و همكاري فعالان عرصه كودك و نوجوان بود. غلامرضا حبيبي مدير اسبق كودك شبكه قرآن در ابتداي اين نشست با بيان نكات كليدي در زمينه فعاليت‌هاي صورت گرفته در فرآيند ساخت و انتشار برنامه تلويزيوني خيابان كنجد (Sesame Street) كه پس از پنج دهه فعاليت همچنان جزو موفق‌ترين توليدات كودك ونوجوان بين‌المللي است، توضيحاتي ارائه داد و به ارتباط آنها با روش توليد و مهندسي پيام اشاره كرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار