کد خبر: 912850
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
رئیس سازمان بازرسی کل کشور خبر داد
رئيس سازمان بازرسي كل كشور گفت: ۷ميليون و ٦٠٠ هزار ثبت‌نام سكه داشتيم كه ۵۰ نفر، نيمي از اين سكه‌ها را در اختيار دارند و هر‌ سكه يك‌ ميليون سود دارد...

رئيس سازمان بازرسي كل كشور گفت: ۷ميليون و ٦٠٠ هزار ثبت‌نام سكه داشتيم كه ۵۰ نفر، نيمي از اين سكه‌ها را در اختيار دارند و هر‌ سكه يك‌ ميليون سود دارد. امروز جلسه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي را داريم كه اميدواريم در اين جلسه در خصوص چهار بازار خودرو، مسكن، ارز و سكه تصميم‌گيري شود.
در حالي كه پيش از اين كارشناسان اقتصادي از رانت حراج ذخاير طلاي كشور با ثمن بخس و سودبالاي مشاركت در اين پيش فروش براي ثروتمندان و سرمايه‌داران و دارندگان نقدينگي‌هاي كلان انتقاد كرده بودند روز گذشته ناصر سراج از ورود سازمان بازرسي كل كشور به بازارهاي سكه، ارز، خودرو و مسكن خبر داد. ناصر سراج روز گذشته در جمع خبرنگاران با بيان اينكه بازار سكه، خودرو، مسكن و ارز چهار بازاري است كه سازمان بازرسي به آن ورود كرده است، اظهار داشت: در رابطه با سكه ٧ ميليون و ٦٠٠ هزار ثبت نام سكه داشتيم كه 50 نفر، نيمي از اين سكه‌ها را در اختيار دارند و هر‌ سكه‌ يك‌ميليون سود دارد. رئيس سازمان بازرسي كل كشور با اشاره به ورود اين سازمان در بازار خودرو اظهار كرد: وضعيت بازار خودرو نيز تقريباً مانند بازار مسكن بود و پول‌هاي سرگردان و نقدينگي بيش از حد باعث شد برخي خودروها حتي تا 100 ميليون تومان گران شوند.
رئيس سازمان بازرسي كل كشور گفت: معتقديم اين قيمت‌ها حبابي است و قيمت واقعي نيست و مصرف‌كنندگان واقعي نيز در اين بازارها وجود ندارند و اكثراً دلال‌ها هستند كه بازار را ملتهب مي‌كنند كه اميدواريم با كمك دولت اين مشكلات برطرف شود.
وي گفت: دوشنبه جلسه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادي را داريم كه نمايندگان سه قوه در اين جلسه حضور دارند و اميدواريم در اين جلسه در خصوص چهار بازار خودرو، مسكن، ارز و سكه تصميم‌گيري شود. سراج به موضوع خودروهاي خارجي و گران شدن بيش از حد آن اشاره كرد و گفت: متأسفانه سايت وزارت صنعت، معدن و تجارت(صمت) هك شد و حدود ٥ هزار خودرو مدل بالا و گران قيمت وارد كشور شد كه از اين تعداد حدود ٤ هزار خودرو ترخيص و وارد بازار شده است و هزار خودرو همچنان در گمرك است كه اميدواريم در اين خصوص نيز تصميم‌گيري شود. وي تصريح كرد: اختلاف قيمت اين خودروها به نزديك نيم ميليارد تومان مي‌رسد، مانند ولوو و بي. ام. و كه هيچ كدام از اين خودروها قيمت واقعي ندارند هرچند اميدواريم با همكاري سه قوه اين بازار را كنترل کنیم و قيمت‌ها را به قيمت واقعي برسانيم.

غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
0
0
ایشان کفته اند که 50 نفر معادل 5 درصد سکه ها را ثبت نام کرده اند نه اینکه نیمی را.
مازندرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۸
0
0
به نظر شما ایا این چند نفر تعین کنننده اقتصاد مملکت ما هستند ویا به درخواست انها پیش فروش سکه رواج یافت...بی برنامه گی از بانک مرکزی و.وزیر اقتصا د
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار