کد خبر: 912808
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷
بازدید وزیر ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی کاراته

ترکیب تیم ملی کاراته برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا در حالی با برگزاری هفت مبارزه مشخص شد که تکلیف انتخاب نماینده وزن ۶۷- کیلوگرم به مبارزات عصر امروز موکول شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای انتخابی تیم ملی کاراته برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در کومیته انفرادی، کاتا و کومیته تیمی صبح امروز یکشنبه ۲۷ خرداد ماه در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد.

محمد صادق فرجی رئیس و محسن عاشوری دبیر فدراسیون با حضور در سالن، کلیه مبارزات را از نزدیک تماشا کردند. ضمن اینکه جواد سلیمی رئیس کمیته داوران فدراسیون نیز نظارت بر قضاوت ها را برعهده داشت. 

مبارزات دو بخش کاتا و کومیته با سیستم بررسی فیلم قضاوت می شد. همچنین سید شهرام هروی سرمربی تیم ملی به همراه سلطانی، روحانی و حسنی پور همکاران خود در کادر فنی به دقت مسابقات را زیر نظر داشت. 

در کاتای انفرادی کاتاروها ۴ دور کاتا اجرا کردند که در پایان امیربهادر تدین با کسب امتیاز ۵ . ۸۴ جواز حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا را کسب کرد. ابوالفضل شهرجردی با ۸۴ امتیاز در مکان دوم قرار گرفت و برای حضور در رقابتهای دانشجویان جهان انتخاب شد. مهران قربانعلی پور هم با ۳ . ۸۲ امتیاز در رده سوم ایستاد.

در کومیته انفرادی هفت مبارزه برگزار شد که به غیر از ون ۶۷- کیلوگرم، تکلیف سایر اوزان مشخص شد. در این وزن امیررضا میرزایی و هامون درفشی پور برابر هم دوبار صاحب پیروزی شدند تا کار به مبارزه پنجم و تعیین کننده برسد. این مبارزه عصر امروز و بعد از پایان مسابقات انتخابی بانوان انجام خواهد شد. 

بر همین اساس مجید حسن نیا در وزن ۵۵- کیلوگرم ‌و امیرمهدیزاده در وزن ۶۰- کیلوگرم با غلبه بر رقبای خود جواز حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کردند. ضمن اینکه علی اصغر آسیابری در وزن ۷۵- کیلوگرم به دلیل انصراف بهمن عسگری آسیب دیده به ترکیب تیم اعزامی اضافه شد.

پیش از این مهدی خدابخش در وزن ۸۴- و صالح اباذری در وزن ۸۴+ کیلوگرم در ترکیب کومیته انفرادی قطعی شده بود. ضمن اینکه ذبیح الله پورشیب، سجاد گنج زاده. مهدی خدابخش، بهمن عسگری، کیوان بابان، سامان حیدری و صالح اباذری در ترکیب کومیته تیمی به میدان می روند. 

رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰ تا ۲۳ تیرماه به میزبانی اردن در امان برگزار می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار