کد خبر: 912732
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹
والیبال ایران و لهستان

تیم ملی والیبال در دومین روز از رقابت‌های هفته چهارم در یک دیدار نزدیک و برابر ۳ بر ۲ مغلوب صربستان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های لیگ ملت های والیبال در حال برگزاری است و تیم ملی شب گذشته در دومین دیدار خود در رقابت های هفته چهارم با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب تیم ملی صربستان شد و با ۱۳ امتیاز در جایگاه یازدهم باقی ماند.

میرزاجانپور: دست ایران مقابل صربستان بسته بود
مجتبی میرزاجانپور، بازیکن با تجربه تیم ملی که به عنوان جانشین مرتضی شریفی به میدان آمد در مورد بازی با صربستان گفت: این بازی یکی از سخت ترین بازی های ما در لیگ ملت ها بود .صرب های همه بازیکنان سرشناس خود را برای بردن ما بسیج کردند و این در حالی که متاسفانه افزایش بازیکنان مصدوم ما که شریفی نفر آخر آن بود دست ما را تا حدود زیادی بست . ما همه تلاش خود را انجام دادیم ، اما با ورود آتاناسوویچ که یک روز رویایی را پشت سر گذاشت، صرب ها برنده بازی شدند .بعد از ورود به میدان سعی کردم به تیم کمک کنم. اگر چه بازی خوبی در مجموع ارائه کردیم  اما نتیجه را باختیم .

شفیعی: بازیکنان صربستان در بهترین تیم های اروپایی هستند
علی شفیعی با اشاره به افزایش مصدومان در تیم ایران گفت: اگر دست مربیان خالی نبود مطمئن باشید که صربستان با برد زمین را ترک نمی کرد. بازی سنگینی بود و با تیمی مسابقه دادیم که ۹۰ درصد بازیکنانش در بهترین تیم های اروپایی عضویت داشتند و بچه ها واقعا از جان مایه گذاشتند ، اما بدلیل بد شروع شدن بازی در ست پنجم ، نتیجه نهایی بسود آنان شد. هر دو تیم پرنوسان بودند، اما دست کادرفنی صربستان در استفاده از بازیکنان تعویضی بازتر از کادرفنی ما بود و متاسفانه ست پنجم ۱۵ امتیاز دارد که بازگشت ما ممکن نشد.

وی درباره بازی با آمریکا گفت: آنها در بهترین فرمشان هستند و از همه مهم تر اینکه در خانه خود بازی می کنند ولی ما مصمم هستیم بازی خوبی انجام دهیم و با همین خوب بازی کردن می توانیم غیر قابل پیش بینی ظاهر شویم.

یلی: مصدومیت شریفی برنامه ها را به هم ریخت
پوریا یلی دیگر ملی پوش ایران در مورد بازی با صربستان گفت: همه چیز برای ما خوب پیش می رفت ولی مصدومیت شریفی برنامه های ما را به هم ریخت. باید بهترین از این ها ظاهر می شدم. امیدوارم در بازی های آینده جبران کنم.

وی تاکید کرد: بازی کردن در کنار ملی پوشان نامی و معروف برای هر بازیکن جوانی افتخار است؛ آن هم بازی کردن در لیگ ملت ها. امیدوارم صاحب تجربیات ارزشمندی شوم. هر دو تیم با تمام وجود جنگیدند و بازیکنی مثل آتاناسوویچ با کسب ۳۲ امتیاز بازی را برای آنان در آورد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار