کد خبر: 912712
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰
فرماندار اردبیل خبر داد:
فرماندار اردبیل گفت: تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان و تمهیدات لازم برای استقبال گرم از میهمانان تابستانی و عید سعید فطر در شهرستان اردبیل فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، جواد زنجانی در جلسه ستاد تسهیلات سفر شهرستان اردبیل اظهار کرد: با توجه به فرهنگ غنی اردبیلی‌ها در میهمان‌نوازی انتظار می‌رود در روزهای آینده که سفرهای تابستانی به صورت رسمی آغاز می‌شود تلاش جدی و فراگیر همه دستگاه‌ها بر این باشد که این فرهنگ غنی و ارزشمند را به عینه به مسافران و گردشگران نشان دهند.

وی با بیان اینکه در همه حوزه‌ها باید به شکل یک بسته خدماتی و رفاهی زمینه برای ارائه خدمات به مسافران و گردشگران تابستانی فراهم آید، خاطرنشان کرد: از نقطه صفر که پلیس راه و راهور استقرار پیدا می‌کند تا داخل شهر باید همه موارد و امکانات به گونه‌ای مهیا شود تا در حوزه اسکان، پذیرایی و حضور گردشگران در ابنیه‌های تاریخی و گردشگری مشکلی به وجود نیاید.

فرماندار اردبیل ادامه داد: در کنار ارائه این خدمات باید بهداشت و سلامت مردم و گردشگران و مسافران نیز مورد توجه قرار گیرد تا با آرامش و آسایش در کنار خدماتی که دستگاه‌های اجرایی ارائه می‌کنند از سفر خود لذت ببرند.

زنجانی تصریح کرد: همه دستگاه‌ها و نهادها اعم از دولتی و بخش خصوصی باید پای کار بیایند تا بدون تعطیلی و یا تاخیر و تعلل در سفرهای پیش رو به ویژه عید سعید فطر و تعطیلات تابستانی ارائه خدمات با مطلوبیت به انجام برسد.

وی آماده‌باش نانوائی‌ها، بانک‌ها و باجه‌های سیار آنها را در مناطق گردشگری و توریست‌پذیر یادآور شد و گفت: در بخش اداری نیز باید کشیک‌هایی تعیین شود تا خدمات بدون وقفه ادامه یافته و در کنار آن بحث مهم استقبال و اسکان و پذیرایی از گردشگران با فعالیت خوب اماکن فعال در این حوزه و نانوایی‌ها به شکل مطلوب به انجام برسد.

رئیس شورای اداری شهرستان اردبیل ادامه داد: در مجموعه‌های گردشگری نیز انتظار می‌رود از لحاظ سرویس بهداشتی و سایر امکانات رفاهی به گونه‌ای تمهید مقدمات انجام شود تا مسافران با کمترین دغدغه در این حوزه حضور یابند.

زنجانی برخورد با گرانفروشی و یا کم فروشی را در این ایام با نظارت و دقت کار تعزیرات حکومتی، اصناف و حوزه بهداشت و درمان یادآور شد و بیان کرد: نباید عده‌ای با التهاب‌آفرینی و یا دست زدن به رفتارهای کاذب زمینه بی‌ثباتی بازار و نارضایتی مردم و مسافران را رقم بزنند در حالی که در این حوزه مطابق با قوانین و مقررات سعی خواهد شد با متخلفان نیز برخورد کنیم.

وی استانداردسازی ارائه خدمات در مراکز بین‌راهی، میهمانپذیرها و اماکن پذیرایی و گردشگری را یادآور شد و افزود: در کنار بحث آموزش و فرهنگسازی برای فعالان این حوزه قطعا همه باید تلاش کنیم تا با اخلاق و رفتار مناسب و همراه با احترام و ادب از میهمانان و گردشگران پذیرایی کرده و زمینه حضور آنها را در مناطق مختلف به خوبی مهیا کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر