کد خبر: 912556
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
فرماندار هریس از تخصیص اعتبار ۱۳۰۰ میلیارد ریالی به بزرگراه اهر- هریس- تبریز در جریان سفر اخیر ریاست جمهوری به آذربایجان‌شرقی خبر داد.
علی محمودی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان هریس گفت: در برنامه ششم توسعه دو شاخص مهم جمعیت و محرومیت برای تقسیم اعتبارات مورد توجه برنامه‌ریزان کشوری قرار گرفته است.
وی در ادامه سخنان خود از تخصیص اعتبار بودجه حدود ۲۰۰ میلیارد ریالی برای شهرستان هریس در سال‌جاری خبر داد و افزود: تخصیص این اعتبارات از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و موضوع قانون استفاده متوازن از امکانات کشور است.
نماینده عالی دولت در شهرستان هریس با توصیه أکید به مدیران دستگاه‌ها به منظور تلاش برای جذب اعتبارات اختصاص یافته، تصریح کرد: مدیران دستگاه‌ها باید با سازمان مربوطه خود ارتباط بیشتری داشته و اعتبارات بیشتری را از محل اعتبارات ملی بی‌نام جذب نمایند و همچنین در ارتباط با پروژه‌ها نظارت و کنترل لازم را داشته باشند.
وی حمایت و جذب سرمایه‌گذار را از اولویت‌های کاری همه مدیران دستگاه‌های اجرایی دانست و افزود: حمایت و جذب سرمایه‌گذار برای تولید و ایجاد اشتغال باید از اولویت کاری همه مدیران دستگاه‌ها باشد تا با افزایش روند سرمایه‌گذاری در منطقه وضعیت کار و تولید در مسیر رشد قرار گیرد.
فرماندار هریس در مورد رونق صنعت گردشگری در شهرستان گفت: صنعت گردشگری هریس باید به جایی برسد که باعث معیشت مردم شهرستان گشته و با ایجاد جاذبه‌های گردشگری زمینه برای توقف بیشتر گردشگران در منطقه فراهم شود.
وی افزود: وجود ذخایر معدنی، صنایع دستی، سرمایه انسانی و دانش ضمنی آن‌ها پتانسیل‌های لازم را برای تحقق اقتصاد مقاومتی و رونق اقتصاد در شهرستان هریس ایجاد کرده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار