کد خبر: 912550
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۰
مجموع فروش سالن‌های سینمای سراسرِ کشور در هفته گذشته تقریبا به یک میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان رسید که جزئیات این آمار را در ادامه گزارش می‌خوانید.
فیلم سینمایی «تگزاس» به کارگردانی «مسعود اطیابی» پس از هشت هفته اکران در ۱۳۸ سالن در صدر فروش قرار دارد و توانسته ۴۹۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان را در هفته اخیر از طریق فروش گیشه به دست بیاورد و در مجموع فروش خودش را به ۹ میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان برساند.

پس از آن سینمایی «خجالت نکش» به کارگردانی «رضا مقصودی» پس از شش هفته اکران در ۱۱۹ سالن، توانسته در هفته اخیر ۸۰۰/۳۲۵ میلیون تومان فروش داشته باشد و مجموع فروشش را به ۲ میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان برساند.
فیلم «چهارراه استانبول» به کارگردانی «مصطفی کیایی» سومین فیلم پرفروش هفته است که توانسته در مدت شش‌هفته و اکران در ۱۱۹ سالن، ۵۰۰/۲۲۶ میلیون تومان را در هفته اخیر فروش بلیت داشته باشد و ۲ میلیارد و ۳۹۷ میلیون مجموع گیشه‌اش باشد.

همچنین «عصبانی نیستم» به کارگردانی «رضا درمیشیان» پس از شش هفته اکران در ۷۵ سالن، فروش هفته اخیرش ۴۰۰/۱۵۳ میلیون بوده است که مجموع فروش این اثر را به ۲ میلیارد و ۷۲۱ میلیون تومان رسانده است.

فیلم «خوک» به کارگردانی «مانی حقیقی» هم همچنین پس از شش هفته اکران در ۳۹ سالن ۲۰۰/۱۰۲ میلیون تومان را در هفته اخیر از طریق فروش گیشه کسب کرده و در کل یک میلیارد و ۶ میلیون تومان به دست آورده است.

«آن سوی ابرها» ساخته «مجید مجیدی» پس از شش هفته اکران در ۱۴ سالن ۵۰۰/۱۷ میلیون تومان را در هفته اخیر از طریق گیشه به دست آورده و ۱۸۵ میلیون تاکنون مجموع فروشش بوده است.

فیلم‌های «مصادره»، «لونه زنبور»، «لاتاری» و «فیلشاه» که به مدت ۱۳ هفته روی پرده اکران بوده‌اند، در هفته گذشته هر کدام به ترتیب ۶۵ میلیون، ۶۸ میلیون، ۷۷ میلیون و ۷۹ میلیون تومان فروش بلیت داشته‌اند.

فیلم سینمایی «دلم میخواد» به کارگردانی «بهمن فرمان‌آرا» که اولین هفته اکران خود را سپری می‌کند و فقط یک سالن اکران در اختیار دارد، یک میلیون و ۶۰۰ هزارتومان فروش بلیت داشته است.

«فِراری» اثرِ «علیرضا داوود‌نژاد» پس از ۱۳ هفته اکران در پنج سالن، ۵۳۰ میلیون تومان فروش داشته و «به وقت شام» به کارگردانی «ابراهیم حاتمی‌کیا» پس از ۱۳ هفته اکران در ۲۲ سالن، توانسته فروش خود را به ۱۳ میلیارد و ۲۴ میلیون تومان برساند.

«بدون تاریخ، بدون امضا» به کارگردانی «وحید جلیلوند» در مجموع پس از ۱۷ هفته اکران ۴ میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان فروخته است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار