کد خبر: 912532
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱
در مسابقات فوتسال جام رمضان؛
رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه گفت: در پایان مسابقات فوتسال جام رمضان کارکنان شهرداری ارومیه، تیم شهرداری مرکزی به مقام قهرمانی دست یافت و تیم سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات نایب قهرمان شد.

احد یوسفی اظهار داشت: جام رمضان کارکنان شهرداری با 32 تیم در قالب 8 گروه 4 تیمی در بین سازمان ها و مناطق شهرداری برگزار شد.

وی با اشاره به این که 400 نفر از پرسنل شهرداری درگیر مسابقات فوتسال جام رمضان بودند، افزود: از این تعداد 16 نفر عوامل اجرایی و بقیه شرکت کنندگان مسابقه بودند.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه به برنامه های ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: برنامه بهداشت و روان با حضور فرهنگسراها و همکاری هیات امنای مساجد در 26 مسجد شهر ارومیه یعنی 10 درصد مساجد موجود برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه برنامه بهداشت و روان به صورت پایلوت در ماه مبارک برگزار شد، اضافه کرد: این برنامه معطوف به ماه مبارک رمضان نیست و در صورت استقبال مردم محلات و هیات امنای مساجد در طول سال ادامه دار خواهد بود چرا که بحث های عمومی، شرعی، بهداشت و روان، تغذیه و سوالات شخصی مطرح می شود و این جز رسالت های فرهنگسراها است.

یوسفی ویژه برنامه بعد از افطار در قالب تبیین ضیافت ماه مبارک رمضان در 5 پارک شهر ارومیه ( پارک های ساعت، استقلال، حضرتپور و ائللر باغی) و برگزاری ویژه برنامه لیالی قدر با حضور گسترده مردم در فرهنگسرای قرآن و عترت را از دیگر برنامه های ماه مبارک رمضان خواند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر