کد خبر: 912479
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸
رئیس جمهور آمریکا در یک کنفرانس خبری مدعی شد که ایران به دنبال نجات برجام است، اما آن‌ها به زودی برای انجام یک توافق جدید باز خواهند گشت.
جوان آنلاین: "دونالد ترامپ"رئیس جمهور آمریکا روز جمعه طی یک کنفرانس خبری از پیش برنامه ریزی نشده خارج از کاخ سفید گفت: از زمانی که رئیس جمهور آمریکا شده است به آمریکا در سرتاسر جهان احترام گذاشته می‌شود.

وی افزود: به ایران نگاه کنید، آن‌ها دیگر درباره سیطره بر خاورمیانه صحبت نمی‌کنند. من از توافق احمقانه‌ای که اوباما به آن‌ها داد خارج شدم. ایران دیگر به مدیترانه نگاه ندارد و برای رسیدن به مدیترانه باید مسافت طولانی را طی کنند.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه گفت: آن‌ها به دنبال نجات دادن (برجام) هستند، اما به شما می‌گویم که به زودی آن‌ها بازخواهند گشت و آن‌ها به دنبال مذاکره برای یک توافق خواهند بود و ما به یک توافق (جدید) دست خواهیم یافت.

ترامپ گفت: آن‌ها خیلی ناخوشایند بودند. آن‌ها خیلی خیلی ناخوشایند بودند و این باید متوقف می‌شد. من از توافق خارج شدم و فکر می‌کنم که آن‌ها با آمریکا با احترام بیشتری رفتار می‌کنند من باید بگویم که شما دیگر شاهد نزدیک شدن قایق‌های کوچک اطراف کشتی‌های ما نخواهیم بود.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار