کد خبر: 912427
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲
در جشن گلریزان ویژه بانوان؛
آخرین جشن گلریزان استان به بانوان خیر و نیک سیرت ارومیه ای اختصاص یافت که این جشن ویژه برای نخستین بار در استان اتفاق افتاد تا بانوان خیر با اهداء کمک های نقدی خود سهمی در آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد داشته باشند.

در این مراسم میرعلی اکبر بنی هاشمی، مدیر کل زندانهای استان با اشاره به اینکه ستاد دیه استان از سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون 4 هزار و 809 نفر از زندانیان داری جرائم غیر عمد را آزاد کرده است، اظهار داشت: ستاد دیه استان در سال گذشته توانست با کمک خیرین و گذشت شکات ۳۰۱ نفر را آزاد نماید.

وی با اشاره به وجود ۴۹۲ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد در زندان های استان، افزود: برای آزادی این زندانیان به مبلغی بیش از 300 میلیارد ریال لازم است که همت و نیک اندیشی خیرین و گذشت شکات را می طلبد.

مدیر کل زندانهای استان گفت: برگزاری جشن ویژه بانوان ارومیه ای در سطح سازمان زندانهای کشور یک نوع بدعت محسوب می شود چرا که تاکنون جشنی با این ویژگی که منحصر به خیرین زن باشد، برگزار نشده بود و امیدواریم که برگزاری این جشن روزنه ای برای ورود بانوان خیر به بحث آزادی زندانیان جرائم غیر عمد باشد.

وی ضمن ابراز خرسندی از حضور گسترده بانوان خیر ارومیه ای در آخرین جشن گلریزان استان، اضافه کرد: با کمک های شما بانوان خیر یک نفر از زندانیان زن دارای جرائم غیرعمد آزاد و عید سعید فطر را در کنار خانواده جشن خواهند گرفت.

لازم به ذکر است که آخرین جشن گلریزان استان آذربایجان غربی با حضور 400 نفر از بانوان خیر ارومیه در رستوران امپراطور برگزار شد و مبلغی بالغ بر 500 میلیون ریال جمع آوری گردید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر