کد خبر: 912375
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
مرد ميانسالي كه متهم است در جنايتي هولناك همسر برادر و يكي از دختران وي را با ضربات چاقو به قتل رسانده است به زودي در دادگاه كيفري يك استان تهران محاكمه مي‌شود.

به گزارش خبرنگار ما، ساعت 20‌شامگاه بيست و هشتم شهريور‌سال گذشته مأموران كلانتري 151 خاني‌آباد از حادثه قتل در خانه‌اي حوالي پاسگاه نعمت‌آباد با خبر و در محل حاضر شدند. مأموران در محل حادثه با جسد مادر 29‌ساله و دخترچهار‌ساله‌اش آيلین مواجه شدند. آنها در گوشه ديگر خانه با پيكر مجروح دختر ديگر خانواده كه آذين 11‌ساله نام داشت مواجه شدند. لحظاتي بعد قاضي مدير روستا، بازپرس ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران با تماس مأموران كلانتري راهي محل شد. بررسي‌ها و گفته‌هاي همسايه‌ها حكايت از اين داشت كه عامل جنايت عموي خانواده است كه در اقدامي هولناك بامداد روز بيست‌و‌هشتم، همسر برادر و يكي از دخترانش را به قتل رسانده و دختر ديگر وي را به شدت زخمي و راهي بيمارستان كرده است. در حالي كه تحقيقات در محل ادامه داشت به تيم جنايي خبر رسيد قاتل به صحنه جنايت بازگشته است. بدين ترتيب دستگير و به اداره پليس منتقل شد.
متهم در بازجويي‌ها به جرمش اعتراف كرد و گفت: مدتي است با همسر برادرم اختلاف دارم. من به رفتارهاي او مشكوك بودم و احتمال مي‌دادم او با مرد غريبه‌اي ارتباط پنهاني دارد به همين خاطر از او كينه به دل گرفتم و نقشه قتل او را طراحي كردم. بامداد روز حادثه با كليد يدكي كه از قبل تهيه كرده بودم به سراغ او در خانه‌اش رفتم. آن شب برادرم در محل كارش كه ميدان تره‌بار است خوابيده و همسرش همراه دو دخترش در خانه تنها بود. ابتدا ضربه‌اي به دست همسر برادرم زدم و از او خواستم سكوت كند كه با داد و فريادش آيلين از خواب بيدار شد. وقتي چاقو را از روي بدن زن برادرم كشيدم به گلوي آيلين برخورد كرد و او را كشت. در همين لحظه آذين از خواب بيدار شد و مرا گرفت كه براي رهايي چند ضربه به دستش زدم و بعد فرار كردم.
در تحقيقات بعدي آذين دختر زخمي به تيم جنايي گفت: عمويم در تهران تنها زندگي مي‌كرد و همسرش در شهرستان بود. او مدتي قبل قرار بود همراه زني به خانه ما بيايد كه مادرم مخالفت كرد و آنها را به خانه راه نداد. از آن روز به بعد عمويم ازمادرم كينه به دل گرفت. قاضي مدير روستا پس از تحقيقات تكميلي كيفرخواست قاتل را به اتهام دو فقره قتل عمدي و ضرب و جرح دختر برادرش صادر كرد. متهم به زودي در دادگاه كيفري يك استان تهران محاكمه مي‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار