کد خبر: 912204
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰

سعید عزت اللهی، بازیکن تیم‌ ‌ملی فوتبال کشورمان تنها غایب هفته اول جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا،‌ تیم‌ ‌ملی فوتبال کشورمان در حالی خود را آماده حضور در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ می‌کند که قرار است امشب (چهارشنبه) از مسکو عازم سن پترزبورگ شود تا در این شهر اولین دیدارش در مقابل تیم‌ ‌ملی فوتبال مراکش را برگزار کند.

تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران تنها تیم حاضر در جام جهانی است که یک بازیکن محروم در هفته‌ اول رقابت‌های جام جهانی دارد. سعید عزت اللهی، بازیکنی است که به دلیل محرومیت نمی‌تواند تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران را مقابل مراکش همراهی کند.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و مراکش روز جمعه ۲۵ خرداد در سن پترزبورگ برگزار می‌شود. این بازی ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران و ۱۸ به وقت مسکو برگزار خواهد شد.

* ترین‌های فوتبال در موزه فیفا

فیفا هم‌زمان با برگزاری رقابت‌های جام جهانی اقدام به بر پایی موزه در شهر مسکو کرده است. موزه‌ای که در آن نمادها و لحظه‌های پر افتخار جام جهانی به چشم می‌آید.

تصاویر لحظات خاطره‌انگیز با حضور چهره‌های مطرح فوتبال از جمله پله، مارادونا، کرایف، پوشکاش، مسی، رونالدو و ...  در این موزه به چشم می‌خورد.

 

عکس‌هایی از هواداران فوتبال ملت‌های مختلف بخش دیگری از تصاویر این موزه کم نظیر است. در بخش ایران نیز عکس‌هایی از تماشاگران ایرانی به همراه تیم‌ ‌ملی فوتبال و پیراهن مهدی مهدوی کیا در این موزه به نمایش گذاشته شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار