کد خبر: 912063
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۳
در فاصله دو روز تا بازي اول ايران در جام جهاني، كارلوس كرش وعده داد كه شاگردانش مقابل مراكش خواهند جنگيد.

كرش ديروز در پايان تمرين تيم ملي در كمپ باشگاه لكوموتيو مسكو در گفت‌وگو با خبرنگاران، آخرين شرايط ملي‌پوشان را تشريح كرد. او در ابتداي صحبت‌هايش از آمادگي كامل شاگردانش براي جام جهاني خبر داد: «ما خيلي در اين مدت تمرين كرديم، و آرزوي‌مان اين بود كه در اين مدت بيشتر بازي كنيم ولي الان زمان اين است كه بازيكنان و تيم خوب من هيجان‌شان را تخليه كنند و آمادگي كامل براي رويارويي با مراكش را داشته باشند.»
كرش در خصوص اينكه تاكتيك مراكش نزديك به ايران است و آنها تقريباً مشابه با ما بازي مي‌كنند هم گفت: «من تلاش كردم در اين مدت بگويم مراكش تيم بسيار متفاوتي است، اكثر بازيكنان آنها يا در اروپا به دنيا آمده‌اند يا در اروپا بازي كرده‌اند. نمي‌شود گفت آنها فقط متعلق به قاره آفريقا هستند و پرتغال هم تقريباً همين نوع استايل بازيكنان را دارد و از نظر ژنتيكي شبيه به مراكش است.»
سرمربي تيم ملي فوتبال تأكيد كرد: «ما احترام زیادی براي آنها قائل هستيم ولي اطمينان دارم آنها هم براي ايران احترام زيادي قائل خواهند بود. يكسري نقاط قوت در آنها وجود دارد چون آنها در اين دو سال اخير كنار هم بازي كرده‌اند. البته اينها فقط حرف است و تا زماني كه بازي شروع نشده نمي‌توان حرفي زد. از لحظه شروع بازي همه چيز مشخص مي‌شود. فقط يك چيز را مي‌توانم ضمانت بدهم و آن اين است كه ما مي‌جنگيم و تمام تلاش‌مان را مي‌كنيم كه از اعتبار فوتبال ايران دفاع كنيم.»
او درباره شرايط تاكتيكي حاكم بر بازي با مراكش هم گفت: «مطمئناً در دقايقي از بازي برنامه‌هايي داريم كه از دروازه خودمان حفاظت كنيم ولي در بعد حمله مي‌خواهيم طوري برنامه‌ريزي كنيم كه به گل برسيم. زيبايي جام جهاني به اين خاطر است كه ميليون‌ها نفر به تيم ملي ايران دقت دارند و در مراكش هم نزديك به يك ميليون نفر از آنها فقط در اسپانيا مستقر هستند. وقتي بازي تمام مي‌شود هواداران هر دو تيم بايد به تيم‌شان افتخار كنند، يكي از اين تيم‌ها بعد از بازي جشن مي‌گيرد كه اميدوارم اين كشور ايران باشد.»
كرش البته در پايان گفت كه مصدوميت برخي بازيكنان، دغدغه‌اش قبل از بازي جمعه است: «يكي دو موضوع جزئي است كه در حال كار كردن روي آنها هستيم، من نمي‌توانم تكذيب كنم كه يكي دو دغدغه نداريم ولي در تلاش هستيم تا اين مشكلات را حل كنيم.»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار