کد خبر: 912012
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲
رئيس پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران بزرگ، از دستگيري كلاهبرداري حرفه‌اي كه در پوشش مسافر اقدام به كلاهبرداري از رانندگان مسافركش داخل شهر تهران مي‌كرد، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ما، سرهنگ كارآگاه فخرالدين افراسيابي گفت: در پي طرح شكايت احدي از شهروندان و تشكيل پرونده مقدماتي با موضوع كلاهبرداري در دادسراي ناحيه 31 تهران، شناسايي شد و دستگيري متهم در اختيار پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.

شاكي پرونده در اظهاراتش به كارآگاهان گفت: در محدوده خيابان وليعصر شخصي حدوداً 40‌ساله را به عنوان مسافر و به مقصد ميدان نبوت (‌هفت حوض‌) سوار ماشين كردم، در طول مسير اين شخص [‌ظاهراً‌] با اشخاص مختلفي به صورت تلفني صحبت مي‌كرد و در صحبت‌هايش مدعي جابه‌جايي مبالغ متعدد و بالا بود. در آخرين تماس ظاهراً قرار شد مبلغي به اين شخص پرداخت شود، اما عنوان داشت كه كارت عابر بانك خود را در منزل جا گذاشته است به اين بهانه بود كه از من خواهش كرد تا كارت عابر بانك خودم را همراه با رمز آن در اختيارش بگذارم. پس از دادن كارت عابر بانك، اين شخص به بهانه جابه‌جا كردن پول در مقابل يك پاساژ از ماشين پياده شد و به داخل يك پاساژ رفت تنها پس از گذشت دقايقي متوجه پيامك برداشت بيش از 2ميليون تومان از حساب خود شدم، اما اين شخص در حالي كه كارت عابر بانك من همراه با رمزش در اختيارش بود، ناپديد شده بود.

سرهنگ افراسيابي در خصوص دستگيري متهم پرونده بيان داشت: با توجه به توضيحات مالباخته، كارآگاهان پايگاه چهارم پليس‌آگاهي تهران بزرگ با مراجعه به پاساژ محل وقوع و بررسي تصاوير بدست آمده از دوربين‌هاي مداربسته پيش‌بيني شده در داخل پاساژ موفق به شناسايي يكي از مجرمان سابقه دار و حرفه‌اي در زمينه كلاهبرداري با پنج‌فقره سابقه كيفري شدند. با شناسايي اين متهم، مخفيگاه وي در محدوده شرق تهران شناسايي و متهم دستگير و به پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شد.

رئيس پايگاه چهارم پليس‌آگاهي تهران بزرگ، در پايان اعلام اين خبر افزود: متهم پس از دستگيري صراحتاً به كلاهبرداري از مالباخته و همچنين تعداد ديگري از رانندگان مسافركش درون شهري اعتراف كرد و تحقيقات براي شناسايي ديگر شكات و مالباختگان در دستور كار كارآگاهان پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار