کد خبر: 911950
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
تاکنون گزارشی از بیماری‌های منتقل شده با آب آلوده نداشتیم، اما باید بهداشت محیط چاه‌های مورد استفاده برای شرب را پایش کند.
رضا فدایی مدیر گروه مبارزه با بیماری‌های مرکز بهداشت اصفهان با عنوان کردن مطلب فوق گفت: با توجه به اینکه برای آب شرب در استان اصفهان مقرر شده که چاه حفر شود باید جدی‌تر مسائل بهداشتی آن در نظر گرفته شود، اما تاکنون گزارشی از بروز بیماری‌های ناشی آب آلوده در اصفهان نداشتیم.
وی در خصوص مبارزه با بیماری سالک و اجرای این طرح در اصفهان گفت: طرح مبارزه با بیماری سالک در چهار مرحله صورت می‌گیرد که اردیبهشت ماه فاز اول آن به اجرا گذاشته شد و فاز دوم آن در تیر، مرداد و شهریورماه اجرایی خواهد شد.
مدیر گروه مبارزه با بیماری‌های مرکز بهداشت استان اصفهان با بیان اینکه در فاز اول ۲۰ هزار هکتار زمین با ۹ هزار نفر نیروی کار به اجرا در آمد، گفت: طرح مبارزه با بیماری سالک در شهرستان‌های اصفهان، اردستان، برخوار، نطنز و شاهین شهر اجرا شد.
وی ادامه داد: برای اجرای هر مرحله از طرح مبارزه با بیماری سالک، ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است که با استانداری و فرمانداری برای تأمین منابع این طرح صحبت شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار