کد خبر: 911920
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲
رئیس کمیته زیرساخت ستاد اربعین استان ایلام:
رئیس کمیته زیرساخت ستاد اربعین استان ایلام گفت: تکمیل زیرساخت های اربعین در ایلام با جدیت دنبال می شود.
 

 احمد کرمی در نشست کمیته زیرساخت ستاد اربعین استان ایلام اظهار داشت: جایگاه استان در موضوع اربعین به خوبی تثبیت شده و امروز عموم مردم ایلام و به ویژه شهر مهران را به عنوان دروزاده ورود به عتبات عالیات می شناسند.

وی تاکید کرد: باید تلاش کنیم این موضوع به سکوی جهش استان در حوزه تکمیل زیرساخت ها تبدیل شود.

معاون استاندار ایلام ادامه داد: در طول سال های اخیر تلاش های دامنه داری برای بهبود زیرساخت ها مورد نیاز بویژه از نظر راه های ارتباطی صورت گرفته ولی همچنان با نقطه مطلوب فاصله داریم.

کرمی گفت: سند جامع کمیته زیرساخت اربعین در دست تهیه است و تمامی دستگاه های اجرایی عضو کمیته زیرساخت باید تا ۱۰ روز آینده و ابتدای تیرماه پیشنهادات عملی خود را برای تدوین این سند به دبیرخانه کمیته تحویل دهند.

وی، از مدیران عضو کمیته خواست تا پیشنهاداتی ارائه کنند که قابلیت اجرا را داشته باشند و ادامه داد: در سال های گذشته اقدامات خوبی در راستای تکمیل زیرساخت های مسیر اربعین به سرانجام رسیده اما برای رفع کمبودها باید تمام تلاش خود را به کار گیریم.

رئیس کمیته زیرساخت ستاد اربعین استان ایلام با بیان اینکه اقدامات مناسبی در راستای تکمیل زیرساخت های اربعین در حال اجرا است، گفت: هم اکنون ساخت بزرگراه از سه طرف به سمت مهران (دهلران، ملکشاهی و ایلام) در حال اجرا است که باید با افزایش اکیپ و شیفت های کاری به انجام این فعالیت ها سرعت لازم بخشیده شود.

کرمی یادآور شد: در فرصتت باقمانده تا اربعین ۹۷ باید آخرین مشکلات شناسایی و تلاش شود نواقص سال های گذشته به حداقل برسد.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر