کد خبر: 911863
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶
رئیس کلانتری 114 غیاثی با اشاره به دستگیری 2 برادر سارق و 2 همدستشان، در این محدوده، گفت: این متهمان در پاتوقشان دستگیر و از محل تعدادی اموال مسروقه کشف شد.

به گزارش خبرنگار ما، سرهنگ "مهدی اسدی"، گفت: با شکایت های شهروندان ساکن محدوده غیاثی در خصوص فعالیت مجرمانه 2 برادر سارق در این محدوده پرونده ای در کلانتری تشکیل و تیمی از ماموران انتظامی به بررسی موضوع پرداختند.

وی افزود: در بررسی های انجام شده مشخص شد که این برادرها با پاتوق کردن محل سکونت خود ضمن حضور سارقان و خلافکاران اقدام به خرید و فروش اموال مسروقه می کنند که این اقدام ضمن ایجاد ناامنی در محل به شکایت شهروندان ختم شده است.

این مقام انتظامی عنوان داشت: نتیجه تحقیقات در اختیار جانشین دادسرای ناحیه 14محلاتی قرار گرفت که در نتیجه دستور دستگیری، ورود به مخفیگاه و بازرسی از محل صارد شد تیمی از ماموران این یگان وارد عمل شدند.

رئیس کلانتری 114 اظهار کرد: با ورود ماموارن به محل این دو برادر به همراه دو همدستشان که در حال استعمال مواد مخدر بودند، دستگیر شده و در بازرسی از محل نیز تعدادی تجهیزات مسروقه از جمله لوازم خودرو، چادر مسافرتی، باند خودرو، آمپلی فایر، کابل، ضبط خودرو، روکش صندلی، 66 گرم طلا و جواهرات، تراول جعلی 50 هزار تومنی، 2 میلیون و 500 هزار تومان وجه نقد و غیره کشف شد.

سرهنگ اسدی، تصریح کرد: هر چهار متهم در بازجویی های انجام شده به جرایم خود مبنی بر سرقت از خودرو و منازل شهروندان اعتراف کرده و پس از تکمیل پرونده راهی دادسرا شدند.

**

کشف 90 کيلو گرم ترياک

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پلیس پایتخت با اعلام خبر دستگیری دو قاچاقچی مواد مخدر، گفت: در عملیاتی مشترک با فرماندهی انتظامی استان اصفهان، 90 کیلوگرم تریاک از کامیون متهمان کشف شد.

به گزارش خبرنگار ما، سرهنگ "محمد بخشنده" ، اظهار داشت: در پی دریافت خبری و تحقیقات انجام شده توسط ماموران پایگاه دهم این پلیس، مشخص شد که دو تن از قاچاقچیان مواد افیونی، قصد دارند مقادیری مواد مخدر از جنوب کشور خریداری و آن را با یک دستگاه کامیون به شهر همدان منتقل کنند.

وی افزود: با هماهنگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان و اجرای عملیات مشترک، خودروی متهمان در یکی از محورهای مواصلاتی به شهر همدان شناسایی و تحت مراقبت ویژه قرار گرفت. این مقام انتظامی با اشاره به توقیف خودرو و دستگیری متهمان، گفت: در بازرسی از کامیون، مقدار 90 کیلوگرم تریاک کشف شدند. سرهنگ بخشنده ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

 

**

زوج سارق هنگام سرقت دستگیر شدند

رئیس کلانتری 140 باغ فیض از دستگیری زوج سارق وسایل داخل خودرو خبر داد.

سرگرد "پرویز حسینی فر " اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت وسایل داخل خودرو به شیوه استفاده از شاه کلید، بررسي موضوع در دستور كار مأموران انتظامی این کلانتری قرار گرفت.

وي توضیح داد: مأموران برای شناسایی سارق اقدام به انجام گشت هاي هدفمند کردند تا اینکه روز گذشته هنگام گشتزنی در سطح حوزه استحفاظی، ماموران کلانتری متوجه رفتار مشکوک سرنشینان خانم و آقا یک دستگاه خودروی سواری شدند که پس از مدتی مراقبت مشاهده کردند راننده آن از خودرو پیاده و اقدام به باز کردن درب یک دستگاه خودروی سواری که در کنار خیابان پارک بود، کرد.

سرگرد حسینی فر ادامه داد: ماموران سریعاً برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند و در یک عمليات ضربتی موفق شدند آنان را دستگیر کنند.

رئیس کلانتری باغ فیض، افزود: در بازرسی صورت گرفته از خودروی متهمان تعدادی وسایل و تجهیزات داخل خودرو، تعدادی مدارک هویتی و وسایل متعلق به سایر اشخاص کشف و متهم به همراه اموال کشف شده به کلانتری منتقل شدند.

این مقام انتظامی تصريح كرد: با ارائه مستندات، سارقان اعتراف و برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت، قرار گرفتند.

 **

دستگیری موبایل قاپ حرفه ای با 20 فقره سرقت

رئیس کلانتری 131 شهر ری از دستگیری یک موبایل قاپ و اعتراف وی به 20 فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ "سرهنگ محمد کالوسی" گفت: در پی وقوع چند فقره موبایل قاپی و مراجعه شاکیان به کلانتری، تیمی از ماموران کلانتری، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار قرار دادند.

وی با بیان اینکه در پایش های اطلاعاتی، مشخص شد که سرقت ها توسط دو نفر با یک دستگاه موتورسیکلت انجام می شود، و یکی از سارقان به تازگی از زندان آزاد شده است، افزود: تصویری از چهره سارق سابقه دار و مشخصات وی در اختیار گشت های انتظامی قرار داده شد تا به محض مشاهده وی را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران موفق شدند سارق سابقه دار را شناسایی و دستگیر کنند، گفت: سارق در کلانتری به بزه انتسابی اقرار و معترف شد با همدستی یکی از دوستانش پس از آزادی از زندان در مدت دو ماه، تعداد 20 فقره موبایل قاپی انجام داده است و موبایل ها را به مالخری در مرکز شهر فروخته اند.

این مقام انتظامی افزود: سارق در کلانتری توسط شاکیان شناسایی و تحقیقات در خصوص دستگیری همدستش ادامه دارد.

 **

دستگیری خرده فروش مواد مخدر در ونک

رئیس کلانتری 145 ونک از دستگیری یک خرده فروش مواد مخدر هنگام فروش مواد افیونی و کشف مقادیری مواد مخدر از وی، خبر داد.

سرهنگ "بهزاد ثابت راسخ" گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی پس از شناسایی سوژه های خود به صورت تلفنی، مواد مخدر خواسته شده را در خیابان ده ونک به آنان تحویل می دهد، شناسایی متهم در دستور کار ماموران قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به مراقبت های ویژه و کنترل افراد عبوری، تصریح کرد: با تحقیقات صورت گرفته متهم ، شناسایی و هنگام فروش مواد مخدر دستگیر شد.

سرهنگ راسخ گفت: در بازرسی بدنی از متهم ، 291 گرم تریاک و حشیش کشف و متهم برای انجام تحقیقات بیشتر و معرفی به مرجع قضایی به کلانتری انتقال داده شد.

**

***

**

انهدام باند 3 نفره قاچاقچیان مواد مخدر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری سه نفر فروشنده مواد مخدر و کشف بیش از 160 کیلوگرم تریاک از آنها در عملیات مشترکی با پلیس مبارزه با مواد مخدر اسلامشهر خبر داد.

سرهنگ "محمد بخشنده" گفت: در پی تحقیقات انجام شده مشخص شد که فردی در اسلامشهر با تشکیل باندی به طور عمده اقدام به توزیع مواد مخدر می کند که نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضایی و پلیس مبارزه با مواد مخدر اسلامشهر قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به انجام هماهنگی با پلیس مبارزه با مواد مخدر اسلامشهر واجرای طرح دستگیری مشترک فروشندگان مواد مخدر، بیان داشت: در این  عملیات مشترک سه فروشنده مواد مخدر  دستگیر و مقدار 160 کیلو و 215 گرم تریاک از مخفیگاه آنان کشف شد.

رئیس  پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت تصریح کرد:متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

** 

دستگیری سارق منزل با 10 فقره سابقه سرقت

رئیس کلانتری 148 انقلاب با اشاره به دستگیری سارق منزل، بیان داشت: متهم در بازجویی های مقدماتی به 10 فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ "پیمان لطیفی" ، بیان داشت: درراستاي مبارزه و پيشگيري از سرقت اماکن و منازل، عوامل گشت اين کلانتري در بلوار کشاورز فردي را در حال انتقال يکسري اموال از منزل به داخل یک دستگاه خودرو پرايد مشاهده و موضوع را مورد بررسی قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه این فرد به محض ديدن واحد گشت از محل متواری و راننده خودرو پراید نيز که قصد فرار از موقعيت را داشته دستگيري و خودروی وی توقیف شد، افزود: از داخل خودرو متهم يک تخته فرش، يک دستگاه تلويزيون، دو دستگاه پمپ آب، يک دستگاه رادياتورخودرو و تعدادی وسايل و قطعات خودروی بنز کشف شد.

رئیس کلانتری 148 انقلاب عنوان داشت:  در بازجویی های صورت گرفته متهم اظهار داشت به مدت دو ماه است که با همکاری متهم متواری شده از منازل محدوده های جنت آباد، ميدان فاطمي و شهرک راه آهن سرقت می کردند.

سرهنگ لطیفی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی های مقدماتی به 10 فقره سرقت اعتراف کرد، گفت: پرونده مقدماتي در اين خصوص تشکيل و متهم به همراه اموال مکشوفه با اخذ دستور قضايي جهت بررسي بيشتر و شناسايي شاکیان تحويل پايگاه سوم پليس آگاهي شد.

**

سارق زورگیر بلافاصله پس از سرقت دستگیر شد

رئیس کلانتری 209 پایانه غرب از دستگیری یک سارق زورگیر و اعتراف وی به 15 فقره سرقت خبر داد.

سرگرد "علی طیبی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: یکی از مسافران پایانه غرب به کلانتری مراجعه و اظهار داشت به همراه دوستم از شهرستان برای کار به تهران آمده ایم و برای استراحت کردن در پشت سالن ترمینال نشسته بودیم که دو نفر همراه با سلاح سرد به سمت ما آمدند و با تهدید مبلغ ۲۵۰ هزار تومان پول مرا به زور گرفته و متواری شدند.

رئیس کلانتری 209 با اشاره به اینکه مالباخته، چهره سارقان را مشاهده و به ذهن سپرده بود، عنوان داشت: مشخصات ظاهری سارقان از شاکی اخذ و تیمی از ماموران کلانتری برای بررسی موضوع به آدرس اعلامی اعزام شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران موفق شدند، یکی از سارقان را در همان محل شناسایی و در بازرسی بدنی از وی تعدادی اموال مسروقه از قبیل: گوشی همراه، ساعت مچی، انگشتر، وجوه نقد کشف کنند، گفت: در یک عملیات ضربتی متهم دستگیر و به کلانتری منتقل کنند.

سرگرد طیبی با اشاره به اینکه متهم در کلانتری به بزه انتسابی خود با همکاری همدستش، اعتراف کرد، افزود: متهم به 15 فقره سرقت به عنف اعتراف و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری همدست وی، ادامه دارد.

** 

سارقان تجهیزات شهرداری دستگیر شدند

رئیس کلانتری 124 قلهک از دستگیری دو سارق تجهیزات شهرداری خبر داد و گفت: سارقان هنگام سرقت میله های آلومینیومی صداگیر کنار اتوبان صدر مشاهده و دستگیر شدند.

سرهنگ "ضرغام آذین" گفت: در پی شکایت کارکنان شهرداری مبنی بر سرقت میله های آلومینیومی صداگیر کنار اتوبان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان داشت: شب گذشته ماموران انتظامی هنگام گشت زنی در سطح حوزه، دو نفر را که در حال سرقت میله های آلومینیومی صداگیر کنار اتوبان صدر بودند مشاهده و برای دستگیری سارقان وارد عمل شدند که سارقان به محض مشاهده مأموران کلانتری از محل گریختند.

سرهنگ آذین گفت: ماموران موفق شدند پس از دقایقی تعقیب و گریز متهمان را دستگیر و برای بازجویی به کلانتری منتقل کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان به 5 فقره سرقت در کلانتری اعتراف کردند، افزود: با تکمیل پرونده و انجام تحقیقات مقدماتی، سارقان در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

**

اعتراف سارق لوازم داخل خودرو به 50 فقره سرقت در پایتخت

رئیس کلانتری 103 گاندی از دستگیری سارق حرفه ای لوازم و وسایل داخلی خودرو خبر داد و گفت: متهم به 50 فقره سرقت اعتراف کرده است.

سرهنگ "فرهاد حیدری" گفت: شب گذشته ماموران کلانتری 103 گاندی هنگام گشت زنی متوجه رفتار مشکوک راننده یک دستگاه خودرو سواری شدند که پس از بررسی و استعلام پلاک خودرو دریافتند راننده این خودرو به اتهام سرقت لوازم و تجهیزات آن تحت تعقیب پلیس آگاهی پایتخت است.

این مقام انتظامی گفت: ماموران در بازرسی از خودرو توقیفی، تعدادی لوازم و تجهیزات  خودرو از قبیل ضبط، پنل، باند و پمپ باد کشف کردند.

رئیس کلانتری 103 گاندی با بیان اینکه متهم در بازجویی های پلیسی معترف شد اموال مکشوفه را امروز سرقت کرده است، تصریح کرد : متهم پس از طی 18 ماه حبس به تازگی از زندان آزاد شده بود.

وی خاطرنشان کرد:  متهم اعتراف کرد که پس از آزادی از زندان، مرتکب 50 فقره سرقت لوازم و وسایل خودرو شده و حاضر است نشانی و محل های سرقت را معرفی کند.

سرهنگ حیدری در خاتمه گفت: با شناسایی تعدادی از مالباختگان، متهم برای ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.*

**

جریمه 50 هزار تومانی برای استفاده از چراغ‌های غیرمجاز

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت اعلام کرد: تغییر در میزان نور و رنگ استاندارد چراغ های وسایل نقلیه مصداق بارز نقص فنی محسوب می‌شود و جریمه 50 هزار تومانی را برای فرد متخلف در پی خواهد داشت.

سرهنگ "علی‌اصغر شریفی" اظهار داشت: مطابق ماده 151 آیین‌نامه راهنمایی و رانندگی، استفاده از چراغ‌های چشمک‌زن و رنگارنگ در وسایل نقلیه ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت افزود: تغییر در میزان نور و رنگ استاندارد چراغ های وسایل نقلیه مصداق بارز نقص فنی محسوب می‌شود و جریمه 50 هزار تومانی را برای فرد متخلف در پی خواهد داشت.

وی از جمله مواردی که رانندگان ملزم به رعایت آن هستند را استاندارد رنگ چراغ‌های جلوی سفید و زرد وسیله نقلیه و رنگ چراغ‌های عقب و ترمز را قرمز بر شمرد.

سرهنگ شریفی  با بیان اینکه رنگ چراغ کوچک پلاک عقب سفید و رنگ چراغ دنده عقب بایستی سفید یا زرد باشد تصریح کرد: رنگ چراغ راهنما و چراغ خطر نیز باید در قسمت جلو زرد و در عقب وسیله نقلیه زرد یا قرمز باشد.

شریفی تأکید کرد: استفاده از چراغ با نور خیره‌کننده و همچنین چراغ‌هایی با نور سفید در عقب وسیله نقلیه و نور قرمز در جلو اکیداً ممنوع است.#

**

اعتراف سارق به 12 فقره سابقه سرقت

رئیس کلانتری 135 آزادی، با اشاره به دستگیری یک سارق لوازم داخلی خودرو در این محدوده، گفت: این متهم، به جرم سرقت از چهار خودرو در یک شب دستگیر شد.

سرهنگ "مجتبی شمس"، گفت: با ارایه چند شکایت از سوی شهروندان ساکن این محدوده در خصوص سرقت هایی از داخل خودرو هایشان، پرونده ای در کلانتری تشکیل و تیم های عملیاتی برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان اقدامات خود را آغاز کردند.
وی افزود: در بررسی های انجام شده شیوه و شگرد متهم به دست آمد و با بررسی فیلم دوربین های مداربسته که در محل های سرقت وجود داشت چهره وی به دست آمد و در اختیار ماموران گشت های انتظامی قرار گرفت.
سرهنگ شمس، تصریح کرد: گشتزنی های هدفمند گشت های کلانتری بیشتر شده و مناطقی که سابقه سرقت داشت تحت کنترل و نظارت بیشتر قرار گرفت که این که در شب گذشته این اقدامات نتیجه داده و ماموران یک سارق را در حال سرقت از یک خودرو مشاهده و با فرارش اقدام به تعقیب وی کردند.
رئیس کلانتری 135 ، عنوان داشت: این سارق در نهایت پس از چند دقیقه فرار، دستگیر و به کلانتری منتقل شد و تحت بازجویی های انجام شده به چهار فقره سرقت لوازم داخلی خودرو در یک شب اعتراف کرد.
به این ترتیب با تکمیل پرونده این متهم به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل و اموال مسروقه به صاحبانشان بازپس داده شد.

 

**

سارق لوازم خودرو به خاک سیاه نشست

ماموران کلانتری 122 دربند، شب گذشته موفق به دستگیری یک سارق شدند که با خم کردن در خودروها اقدام به سرقت لوازم داخلی آنها می کرد.

سرهنگ "محمد باقر قدم زاده"گفت: با ارایه چند شکایت از سوی شهروندان ساکن محدوده دربند و باغ شاطر، در خصوص سرقت هایی از داخل خودروهایشان، پرونده ای در کلانتری تشکیل و تیم های عملیاتی برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان اقدامات خود را آغاز کردند.

وی افزود: در بررسی های انجام شده مشخص شد که این سرقت ها از سوی یک سارق حرفه ای صورت گرفته و هر بار این متهم با خم کردن در خودروهایی که سیستم ایمنی مناسبی ندارند، اقدام به سرقت لوازم داخلی و قطعات خودرو می کند.

با به دست آمدن این اطلاعات، گشتزنی های هدفمند گشت های کلانتری بیشتر شده و مناطقی که سابقه سرقت داشت تحت کنترل و نظارت بیشتر قرار گرفت که این که در شب گذشته این اقدامات نتیجه داده و ماموران یک سارق را که در حال سرقت از یک خودرو بود مشاهده و تحت تعقیب قرار دادند.

سرهنگ قدم زاده، تصریح کرد: سارق در نهایت پس از چند دقیقه فرار، دستگیر و به کلانتری منتقل شد و تحت بازجویی های انجام شده به 13 فقره سرقت در ماه گذشته اعتراف کرد.

به این ترتیب با تکمیل پرونده این متهم به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل و در بازرسی از وسایل وی نیز تعدادی لوازم مسروقه از جمله یک دستگاه لپ تاپ، گوشی تلفن همراه، تعدادی مدارک شناسایی و هویتی مسروقه کشف و ضبط شد.

**

 

 

 

انهدام باند سرقت در شمال تهران

رئیس کلانتری 101 تجریش، با اشاره به دستگیری 2 سارق لوازم داخلی خودرو در این محدوده، گفت: این متهمان در بازجویی ها به هشت فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ "علیرضا ناصری نژاد"، به تشریح این خبر پرداخت و گفت: شب گذشته ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشتزنی در محدوده میدان قدس بودند که بودند که دو مرد را در حال سرقت از یک خودرو مشاهده و برای دستگیری آنها اقدام کردند.

این مقام انتظامی افزود: سارقان که متوجه حضور ماموران شدند با رها کردن تجهیزات همراهشان سعی کردند از محل فرار کنند، اما این اقدام به تعقیب آنها منجر شده و در نهایت هر دو متهم دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: هر 2 متهم پس از دستگیری به کلانتری منتقل و تحت بازجویی قرار گرفتند که طی آن به جرایم خود مبنی بر سرقت لوازم داخلی خودرو در محدوده های مذکور اعتراف کرده و به هشت فقره سرقت اقرار کردند.

این مقام انتظامی، اظهار داشت: با تکمیل پرونده متهمان، هر 2 تن برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند و اموال مسروقه پس از شناسایی مالکانشان به آنهاباز پس داده شد.

 

**

دستگیری باند 4 نفره سارقان موتورسیکلت

رئیس کلانتری 121 سلیمانیه از انهدام باند 4 نفره سارقان موتورسیکلت و موبایل قاپ ها خبر داد و گفت: سارقان پس از جلب اعتماد شهروندان مورتوسیکلتشان را سرقت و با موتورسیکلت های مسروقه اقدام به سرقت گوشی های همراه می کردند.

سرهنگ "محمود مالمیر" گفت: تعدادی از شهروندان به کلانتری مراجعه و اظهار داشتند که زن و مردی که مدعی بودند موتورسیکلشان خراب است، به آنان مراجعه و خواستار گرفتن موتورسیکلتشان برای رسیدن به مقصد شده اند و در قبال دریافت آن، موتورسیکلت خراب خودشان را در اختیار آنان قرار داده اند، ولی پس از گذشت مدتی، بر نگشته اند.

این مقام انتظامی با اشاره به حضور چندین نفر با همین ادعا و اینکه در بررسی سوابق موتورسیکلت هایی که سارقان به این شگرد در اختیار مالباختگان قرار داده بودند، مشخص شد که تمامی آن ها دارای سابقه ثبت سرقت می باشند، توضیح داد: سرنخ های از فعالیت تعدادی از سارقان با شیوه جدید به دست آمد که تیمی از ماموران ویژه کلانتری تحقیق در این خصوص را آغاز کردند.

سرهنگ مالمیر تصریح کرد: تعدادی دیگری از شهروندان به کلانتری مراجعه و اظهار داشتند که موتورسیکلشان را برای فروش در سایت دیوار بارگذاری ولی هنگام معامله زن و مردی که خود را خریدار معرفی کرده بودند به بهانه امتحان و کنترل سالم بودن آن، موتورسیکلت را از آنان گرفته و از محل گریخته اند.

رئیس کلانتری با اشاره به اینکه مالباختگان مشخصات مشابهی از متهمان اظهار می داشتند، ادامه داد: در تحقیقات پلیسی، مخفیگاه سارقان در گاراژی متروکه در محدوده کلانتری شناسایی و ماموران موفق شدند دو زن و دو مرد را که در آن جا مخفی شده بودند، دستگیر کنند.

رئیس کلانتری 121 سلیمانیه تصریح کرد: در بازرسی انجام شده از مخفیگاه متهمان تعداد 3 دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

وی گفت: متهمان در بازجویی انجام شده به تعدادی سرقت موبایل با موتورسیکلت های مسروقه اقرار کردند که پرونده دیگری با موضوع موبایل قاپی به پرونده قبلی آنان ضمیمه شد.

سرهنگ مالمیر خاطر نشان کرد: متهمان که توسط تعدادی از مالباختگان شناسایی شده بودند برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

**

دستگیری یک خرده فروش مواد مخدر در غرب پایتخت

 رئیس کلانتری 134 شهرک قدس از دستگیری یک خرده فروش مواد مخدر و کشف مقادیری انواع مواد مخدر به ارزش 60 میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ "علی پرویزی" گفت: در پی اطلاع از اینکه فردی با یک دستگاه خودروی سواری پرشیا اقدام به توزیع مواد مخدر در محدوده کلانتری می کند، تحقیق در این خصوص آغاز که پس از بررسی های صورت گرفته، ماموران کلانتری موفق به شناسایی متهم شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران خودروی متهم را در خیابان هرمزان مشاهده و آن را متوقف کردند، تصریح کرد: در بازرسی انجام شده از خودروی متهم مقادیری مواد مخدر را به ارزش 60 میلیون ریال کشف کردند.

سرهنگ پرویزی در پایان خاطر نشان کرد: متهم به همراه مواد مخدر کشف شده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

**

دستگیری سارق خودروی سواری

رئیس کلانتری 179 خلیج فارس از دستگیری یک نفر سارق خودرو و کشف تعدادی لوازم و تجهیزات خودرو از وی خبر داد و گفت: سارق خودرو را از عوارضی کرج سرقت کرده بود.

سرهنگ "حسین عادلی " گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر حضور فردی با یک دستگاه خودروی سواری سرقتی با پلاک انتظامی معلوم در خیابان آزادگان، نزدیکترین گشت انتظامی، برای بررسی موضوع به آدرس اعلامی اعزام شد.

وی بیان داشت: با حضور ماموران و مشاهده خودروی موصوف در محل، پلاک انتظامی خودرو استعلام که مشخص شد خودروی موصوف دارای سابقه ثبت سرقت در پایگاه 2 آگاهی و کلانتری 181 عوارضی می باشد.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران پس از دقایقی تعقیب و گریز، موفق شدند که خودروی موصوف را متوقف و راننده آن را که به صورت پیاده در حال متواری شدن بود، دستگیر کنند.

رئیس کلانتری 179 خلیج فارس با اشاره به اینکه در بازرسی از خودروی موصوف تعدادی اموال مسروقه از قبیل: دوحلقه لاستیک، جک، مقداری پوشاک، سیم چین و یک کیف حاوی سه دستگاه گوشی همراه، مدارک هویتی و سلاح سرد کشف شد، گفت: خودروی مسروقه به پارکینگ منتقل و متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

**

سریداری که سارق از آب در آمد

رئیس کلانتری 190 مجیدیه از دستگیری یک نفر سارق حرفه ای منزل و اعتراف وی به سرقت دیگری از همان ساختمان خبر داد و گفت: سارق، سرایدار ساختمان بود.

سرهنگ "علی نعمتی" گفت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان مبنی بر وقوع سرقت طلا و وجوه نقد از منزل وی، تیمی از ماموران کلانتری به آدرس اعلامی اعزام شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بررسی های انجام شده هیچ گونه آثار تخریبی از ورود سارق به منزل به چشم نمی خورد، تصریح کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که سارق با توجه به اینکه به محیط آشنا و به احتمال زیادی دارای کلید می باشد به راحتی توانسته است که درب را باز و طلا و وجوه نقد را سرقت کند

وی گفت: در بازجویی صورت گرفته از سکنه ساختمان از جمله سریدار آن مشخص شد که سریدار ساختمان، فردی معتاد و دارای سابقه کیفری است و تعدادی از کلیدهای واحد ها در سریداری موجود می باشد.

این مقام انتظامی با بیان اعتراف سریدار به سرقت وجوه نقد و طلاجات از اتاق خواب شاکی، گفت: متهم همچنین به فروش طلاها به مالخری در خیابان طالقانی اقرار کرد.

سرهنگ نعمتی گفت: سارق در بازجویی های انجام شده به سرقت دیگری از همان ساختمان نیز معترف و گفت: چند ماه پیش نیز از واحد دیگری سرقت کرده است که بدین ترتیب پس از تحقیقات مقدماتی، سارق برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار