کد خبر: 911781
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۸
سردار سلیمانی:
حزب‌الله براي اولين بار ۷۴ كرسي از ۱۲۸ كرسي پارلمان لبنان را از آن خود كرد و از يك حزب مقاومت به دولت مقاومت لبنان تبديل شد و اين پيروزي خيلي بزرگي است.

به گزارش تسنيم، سردار سرلشكر قاسم سليماني، فرمانده نيروي قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي طي سخناني درباره انتخابات اخير لبنان، اظهار داشت: انتخابات اخير لبنان يك رفراندوم بود. اين انتخابات در شرايطي صورت گرفت كه همه حزب‌الله را به دخالت در امور سوريه، لبنان، عراق، يمن و منطقه متهم مي‌كنند. وي افزود: كشورهاي عربي و شوراي همكاري، سعودي و كشورهاي نادان كه نادان‌ها و نابخردها بر آنها حاكم هستند، نظيف‌ترين و با افتخارترين جريان اسلامي را جزو لايحه تروريسم قرار دادند و اسم‌هايي كه نشاط در قلب مسلمان‌ها ايجاد مي‌كند، مثل نام سید حسن نصرالله، را در كنار تروريست‌ها قرار دادند، كسي كه در دفاع از عالم عربي مهم‌ترين دشمن عالم عربي را شكست داد.
فرمانده نيروي قدس سپاه با اشاره به تبليغات دشمنان گفت: هركس كه با جريان حزب‌الله بود، اعم از سني و غیر سنی را مزدوران ايران، ناميدند. اين انتخابات زير بار اين آوار و 200 ميليون دلار پولي كه سعودي صرف كرد برگزار شد. وي افزود: كرمان خودمان 10، 15 برابر بزرگ‌تر از لبنان است و خرج كردن 200 ميليون دلار در يك محيط كوچك در يك محدوده زماني كوتاه، كار ساده‌اي نيست. اما نتيجه چه شد؟ نفر اول شهر بيروت براي اولين بار در تاريخ لبنان يك شخصيت منتسب به حزب‌الله و البته شيعه شد. سليماني همچنين تصريح كرد: حزب‌الله براي اولين بار 74 كرسي از 128 كرسي پارلمان لبنان را مال خود كرد و از يك حزب مقاومت به دولت مقاومت لبنان تبديل شد و اين پيروزي خيلي بزرگي است.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States
|
۰۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
0
0
به جای اینکه به فکر لبنان وعراق وسوریه بودین به فکر مردم بودین الان وضع اینجوری نمیشد چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار