کد خبر: 911775
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰
مردم ايران با توانمندي‌ها و قشر فرهيخته‌اي كه در كشور وجود دارد توانايي حل و فصل مسائل خود را دارد و نيازي به شعبده‌بازي‌هاي نخست وزير رژيم صهيونيستي ندارد.

بهرام قاسمي، سخنگوي وزارت خارجه در گفت‌وگو خبرنگاران در مورد ويدئوي اخيري كه از سوي نتانياهو نخست‌وزير رژيم صهيونيستي در ارتباط با کم‌آبی در ايران و تلاش اين رژيم جهت كمك به ملت ايران در راستاي مبارزه با اين موضوع منتشر كرده است و همچنين ادعاهايي كه او عليه دولت ايران مطرح كرده، گفت: اين بار اول نيست كه آقاي نتانياهو چنين كارهايي را انجام مي‌دهد. او از اين كارها زياد انجام مي‌دهد و بار اول نيست كه از اين حرف‌هاي بي‌ربط مي‌زند. وي با اشاره به جنايت‌هاي رژيم صهيونيستي در كشتار مردم فلسطين، گفت: آقاي نتانياهو و رژيم صهيونيستي بايد دست از كشتار مردم فلسطين و جنايت‌هايي كه هر روز انجام مي‌دهد، بكشد و نيازي نيست كه نگران موضوع خشكسالي در ايران باشد. وي ادامه داد: قطعاً مردم ايران با توانمندي‌ها و قشر فرهيخته‌اي كه در كشور وجود دارد توانايي حل و فصل مسائل خود را دارد و نيازي به اين شعبده‌بازي‌ها ندارد. قاسمي با بيان اينكه نتانياهو در سفر اخير خود به اروپا ناكام بود و با توجه به شكستي كه در اين سفرها داشت و اينكه نتوانست آنها را با امريكا در ارتباط با خروج از برجام و تغيير نوع نگاه آنها به اين توافق بين‌المللي همراه كند، گفت: در همين راستا نياز داشت كه اقدام ديگري انجام دهد و در همين چارچوب اقدام اخير را كه يك اقدام فريبكارانه، رياكارانه و بچگانه است انجام داد.

در رمضان ۹۷ صورت گرفت
ضربه مهلك وزارت اطلاعات به ‌ تروريست‌ها
سربازان گمنام امام زمان (عج) ۲۷ نفر از اعضاي شبكه تروريستي را كه قصد جنايت گسترده در ماه مبارك رمضان، به ويژه شب‌هاي قدر و روز قدس داشتند، شناسايي و دستگير كردند.
به گزارش پايگاه اطلاع‌رسانی وزارت اطلاعات، اين افراد در راستاي اهداف استكبار، قصد ناامن سازي ايران اسلامي و اجراي رشته عمليات تروريستي در تهران و چند شهر مهم را داشتند و با انتشار تصاويري در فضاي مجازي، ملت شريف ايران اسلامي را به انتقام و قتل تهديد كرده بودند كه با هوشياري سربازان گمنام امام زمان (عج) و همكاري مقامات قضايي و نيروهاي نظامي و انتظامي، به ويژه پليس فتا، همگي آنان بازداشت شدند. از اين شبكه تروريستي، مقادير زيادي سلاح و مهمات شامل چندين قبضه اسلحه كلاشينكف، كلت، نارنجك جنگي، بمب و تجهيزات ساخت مواد انفجاري كشف و ضبط شده است.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
0
0
مرگ بر اسرائیل،اینها هدفشان معرفی یه سایت بوده که قرار بوده خبر مرگشون راه اندازی کنند برای ارتباط با ایرانیان،،ایرانی فقط نابودی رژیم آپارتاید و تروریستی اسرائیل رو انتظار داره با مرگ تک تک سران جنایتکار و همراهانشان رو
ناشناس
|
Germany
|
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۲
0
0
ما ایرانیها که بدلیل بی کفایتی در امور اقتصادی کشور شب میخوابیم و صبح فقیر تر می شویم و باز با بی چشم رویی وعده گرانی بعد از عید فطر کالاهای زندگی را می شنویم امکان دارد راه حل اقتصادی را از شمر دوم زمان یعنی ابوبکر بغدادی نیز بشنویم. این فقط یک دلیل دارد و آن بی کفایتی مطلق در اقتصاد کشور است
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار