کد خبر: 911753
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
جانشين پليس آگاهي ناجا با اشاره به آغاز مسابقات جام‌جهاني روسيه و اقدام علاقه‌مندان به فوتبال براي تهيه بليت ضمن هشدار به شهروندان گفت: تهيه بليت مسابقات جام جهاني بايد از طريق مبادي ذي‌ربط از جمله سايت فدراسيون فوتبال ايران صورت گيرد.

سردار مسعود منفرد با اشاره به برگزاري مسابقات جام‌جهاني روسيه و تكاپوي علاقه‌مندان براي خريد بليت و حضور در اين مسابقات اظهارداشت: در همين رابطه برخي آژانس‌هاي مسافرتي به صورت غيرمجاز فعاليت كرده به گونه‌اي كه از طريق روش‌هاي مختلف نظير تبليغات گسترده و فريبنده خصوصاً در فضاي مجازي، چاپ آگهي در مطبوعات يا پخش آن در سطح شهر براي فروش بليت مسابقات و اعزام دوستداران فوتبال به كشور روسيه از طريق تورهاي جام جهاني اقدام مي‌كنند.
وي خاطرنشان كرد: بنابراين وقوع كلاهبرداري توسط آژانس‌هايي كه با اين ادعا در حال ثبت نام دوستداران فوتبال هستند، متصور است كه هموطنان بايستي مراقب باشند تا در دام آنان گرفتار نشوند.
جانشين پليس آگاهي ناجا ضمن هشدار به شهروندان، توصيه كرد: علاقه‌مندان اين رشته ورزشي براي تهيه بليت مسابقات جام جهاني بايستي به مبادي ذي‌ربط از جمله سايت فدراسيون فوتبال ايران مراجعه و از آن طريق كسب اطلاع كنند.
اين مقام ارشد انتظامي ادامه داد: افرادي كه براي ديدن مسابقات فوتبال قصد رفتن به كشور روسيه را دارند بايد به مراكز و آژانس‌هاي مسافرتي رسمي كه مجوز سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري دارند مراجعه و از پرداخت هرگونه وجه و تحويل اسناد و مدارك به افرادي كه با تبليغات گسترده و فريبنده مدعي اجراي تورهاي جام جهاني هستند، خودداري كنند.
وي به شهروندان توصيه كرد: به آگهي‌هايي كه در فضاي مجازي، روزنامه‌هاي كثيرالانتشار يا در سطح شهر يا معابر عمومي در خصوص اعزام به تورهاي جام جهاني مشاهده مي‌كنيد، اعتماد نكنيد.
جانشين پليس‌آگاهي ناجا از شهروندان خواست براي اخذ ويزا شخصاً با ارائه گذرنامه به سفارتخانه‌ها مراجعه و از دادن مدارك به افراد ناشناس يا شركت‌ها و آژانس‌هاي غير معتبر خودداري كنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار