کد خبر: 911562
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل:
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: با بهبود شرایط جوی عملیات روکش آسفالت 256 کیلومتر از راه‌ها و محورهای مواصلاتی استان اردبیل آغاز شد.

به گزارش خبرنگارجوان آنلاین از اردبیل، علی رحمتی در مراسم آغازین طرح بهسازی و روکش آسفالت راه‌های مواصلاتی در اردبیل اظهار کرد: با تامین اعتبار از محل بودجه سال 96 و با کمک فرمانداری‌ها در همه شهرستان‌های استان عملیات روکش را انجام می‌دهیم.

 وی به نزدیکی ایام مسافرت‌های تابستانی و ضرورت مرمت، بهسازی و نگهداری جاده‌های استان اردبیل اشاره و خاطرنشان کرد: بخشی از جاده‌های استان اردبیل از لحاظ آسفالت عریان و فقیر به نظر می‌رسند که ما سعی داریم با این عملیات روکش بخشی از این ضعف و نارسائی‌ها را برطرف کنیم.

 مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: از 256 کیلومتر عملیات روکش که پیش‌بینی شده است 159 کیلومتر به عنوان راه اصلی و مابقی نیز در مناطق روستایی اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

رحمتی تصریح کرد: ما با بیش از 20 دستگاه ماشین‌آلات و امکانات راهداری برنامه‌های عمرانی خود را در جاده‌های استان انجام می‌دهیم تا به سرعت بتوانیم این برنامه را اجرایی و عملیاتی کنیم.

وی در مورد بودجه 97 و ضرورت توجه فرمانداران به تامین اعتبار کافی در حوزه راهداری و نگهداری از این جاده‌ها و مسیرها گفت: با کمکی که فرمانداران در تامین اعتبار به ما خواهند کرد تلاش می‌کنیم تا در بودجه سال 97 نیز در حوزه روکش آسفالت، بهسازی و نوسازی اقداماتمان را به خوبی انجام دهیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر