کد خبر: 911471
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۲
سپاه پاسداران رکورد زد؛
رزمندگان نیروی زمینی سپاه پاسداران انلاب اسلامی موفق شدند در طول ۲۴ ساعت ۳ تیم تروریستی را در منطقه غرب و شمال‌غرب کشور منهدم کنند.

روز گذشته قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از انهدام یک تیم تروریستی در منطقه مرزی اشنویه در شمال‌غرب کشور خبر داد.

آن‌طور که سپاه پاسداران اعلام کرده، یک تیم تروریستی مسلح که با برنامه‌ریزی و هدایت از منطقه شمال عراق، قصد نفوذ به خاک کشور و انجام اقدامات خرابکارانه و ضدامنیتی را داشت، با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی دقیق رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) سپاه در دام رزمندگان سپاه گرفتار و طی یک درگیری در منطقه مرزی اشنویه، این تیم تروریستی به‌طور کامل منهدم می‌شود.

در جریان این درگیری که در شامگاه جمعه (18 خرداد) صورت گرفته، تمامی 7 عضو این تیم تروریستی کشته و زخمی شده و مقادیری سلاح، مهمات و تجهیزات نظامی از آنان کشف و ضبط شد.

امروز نیز سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه از انهدام 2 تیم تروریستی دیگر در منطقه عمومی سروآباد و اشنویه خبر داده است.

آن‌طور که سردار پاکپور گفته است، 2 تیم تروریستی از اشرار ضدانقلاب تلاش نافرجامی برای نفوذ به خاک کشورمان داشتند که با رصد اطلاعاتی و شناسایی دقیق محل عبور آنان، رزمندگان قرارگاه حمزه توانستند پس از درگیری در مناطق عمومی سروآباد و اشنویه، این تیم‌های تروریستی را نیز منهدم کنند و 6 تن از تروریست‌ها را به هلاکت رسانده و 3 نفر از آنان را زخمی کنند.

حالا با انهدام این دو تیم تروریستی سپاه توانسته در کمتر از 24 ساعت 3 تیم تروریستی را که از مرزهای غرب و شمال‌غرب کشور قصد نفوذ به عمق خاک کشور را داشتند، منهدم کند. این عملکرد نیروی زمینی سپاه نشان‌دهنده رصد و  اشراف اطلاعاتی بالای رزمندگان نزسا و آمادگی آنان برای مقابله با تیم‌ها و گروهک‌های تروریستی است که قصد ایجاد ناامنی در کشور را دارند.

طبق اعلام سپاه، 16 تروریست مسلح در جریان این 3 عملیات جداگانه، کشته و زخمی‌شده‌اند؛ این عملکردی بسیار خوب در "اشراف اطلاعاتی" و "اقدام عملیاتی" در مقابله با تیم‌های تروریستی به‌شمار می‌آید.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار