کد خبر: 911406
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان از ایجاد بازارچه محصولات اشتغال خانگی در سه شهرستان زنجان، خدابنده و خرمدره خبر داد.
محمدرضا یوسفی گفت: سال گذشته در بحث آموزش در محیط واقعی کار هدف‌گذاری برای ایجاد ۷۶۰ فرصت شغلی بود که ۷۸۰ فرصت شغلی ایجاد شد و درصد تحقق ۱۰۲ درصد بود.
وی به ایجاد بازارچه محصولات اشتغال مشاغل خانگی اشاره کرد و گفت: این بازارچه‌ها در زنجان، خرمدره و خدابنده ایجاد شده است.
مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان ادامه داد: شهرداری‌ها باید در ایجاد بازارچه مشاغل خانگی همکاری لازم را داشته باشند.
یوسفی آمار فرصت‌های شغلی تعریف شده برای دستگاه‌های مختلف در استان زنجان در سال‌جاری را ۳۷ هزار فرصت شغلی اعلام کرد و گفت: برای ایجاد این تعداد فرصت شغلی باید برنامه‌ریزی و مدیریت لازم انجام شود.
وی به طرح روستا تعاون در استان زنجان اشاره کرد و افزود: هدف‌گذاری برای ایجاد تعاونی در روستا‌ها ۳۲ بود که با مدیریت درست به ۹۵ تعاونی رسید که ۵۹۰ درصد محقق شده و برای هزار و ۳۲۱ نفر شغل ایجاد شده است.
مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان ادامه داد: هدف از اجرای طرح روستا تعاون در روستا‌ها توسعه اشتغال در روستا‌ها و ماندگاری روستاییان در روستا‌ها است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار