کد خبر: 911400
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد استان مرکزی از پرداخت بیش از ۱۹۵میلیارد ریال تسهیلات ضروری به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی طی سال گذشته خبر داد.
محمدرضا شایسته‌جو گفت: تأمین لوازم ضروری مددجویان از اقدامات کمیته امداد است و در این راستا سال گذشته ۴ هزار و ۸۰۰ فقره وام ضروری به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی پرداخت شده است.
وی افزود: کمک به ازدواج یک هزار و ۱۹۲ نفر از مددجویان، پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی و شهریه بیش از ۵ هزار دانش‌آموز و ۸۵۹ دانشجو و پرداخت بیش از ۹ هزار کمک موردی با اعتبار ۱۹ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال از خدمات کمیته امداد استان مرکزی به مددجویان در سال گذشته است.
شایسته‌جو ادامه داد: همچنین در سال گذشته یک هزار و ۱۱۸ مورد از لوازم ضروری مددجویان کمیته امداد با اعتبار بیش از ۲ میلیارد و ۲۲۰میلیون ریال خریداری شده و در اختیار آن‌ها قرار گرفته است.
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی پرداخت وام ضروری را با هدف تأمین هزینه‌های درمانی، تأمین مسکن و حل مشکلات مددجویان عنوان کرد و گفت: هم‌اکنون اقشار نیازمند استان مرکزی از ۱۱۰ خدمت حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) بهره‌مند می‌شود.
وی افزود: در حال حاضر ۳۵ هزار و ۴۱۹ خانوار از حمایت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان مرکزی برخوردار هستند که از این تعداد ۲۲هزار خانوار را زنان سرپرستی می‌کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار