کد خبر: 911389
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰
مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت با بیان اینکه میزان مطالبات مربوط به حوزه تجهیزات پزشکی به زودی مشخص خواهد شد، گفت: باید تلاش کنیم تا بر تحریم‌ها غلبه کنیم.
جوان آنلاین: مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت با بیان اینکه میزان مطالبات مربوط به حوزه تجهیزات پزشکی به زودی مشخص خواهد شد، گفت: باید تلاش کنیم تا بر تحریم‌ها غلبه کنیم.

 رضا مسائلی با بیان اینکه وزارت بهداشت تمام تلاشش را خواهد کرد تا نواقص موجود در حوزه تجهیزات پزشکی برطرف شود، اظهار داشت: با توجه به مشکلات موجود و شرایط فعلی کشور باید تلاش کنیم تا به بهترین شکل بر تحریم‌ها غلبه کنیم.

وی تصریح کرد: علاوه بر وجود مشکلاتی مانند قیمت گذاری و نظام بانکی با تهدید بیرونی و تحریم‌های احتمالی روبرو هستیم بنابراین باید در راستای حل مشکلات گام برداریم و به گونه‌ای عمل کنیم تا مواد اولیه مورد نیاز تجهیزات پزشکی جهت ارائه خدمت در نظام سلامت تأمین شود.

مشاور وزیر و مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت یادآور شد: میزان مطالبات مربوط به حوزه تجهیزات پزشکی به زودی مشخص خواهد شد، اما برخی از شرکت‌ها از سال ۱۳۹۴ مطالبات پرداخت نشده‌ای دارند و در این راستا طبق ابلاغیه وزیر بهداشت، مقرر شد که از طریق دانشگاه‌ها و شرکت ها، مطالبات حوزه تجهیزات پزشکی پیگیری و به زودی میزان دقیق مطالبات مشخص شود.

مسائلی ادامه افزود: با توجه به اینکه تراکم بدهی‌ها از سال‌های گذشته وجود داشت و در حوزه تأمین ارز و نقدینگی در بخش تولید و واردات با مشکلاتی روبرو بودیم، مدت زمان پرداخت بدهی‌ها افزایش یافت و با توجه به دستور وزیر بهداشت به طور جدی پیگیر حل این مشکلات خواهیم بود.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار