کد خبر: 911386
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹
مدیر شعبه بیمه کوثر در آذربایجان غربی:
مدیر شعبه بیمه کوثر در آذربایجان غربی گفت: 300 هزار نفر از مردم آذربایجان غربی تحت پوشش خدمات بیمه کوثر هستند.

احمد محمدپور به فعالیت 30 نماینده حقیقی، 20 نماینده حقوقی و 8 کارشناس سیار در استان اشاره کرد و افزود: بیمه کوثر استان آذربایجان غربی تمام بیمه های اموال، اشخاص، مسئولیت و مهندسی را شامل شده و جز 5 شرکت برتر کشور است.
وی با بیان اینکه بیمه کوثر از لحاظ توانگری مالی در بین شرکت های بیمه از وضعیت خوبی برخوردار است، اظهار داشت: سود خالص بیمه کوثر شعبه استان در سال 96 نسبت به سال قبل رشد 357 درصدی داشته است.
مدیر شعبه بیمه کوثر در آذربایجان غربی با اشاره به این که اکثر پرداخت ها مربوط به خسارت های بیمه کارفرما در قبال کارکنان و تصادفات است، گفت: مسئولان و متولیان در امر فرهنگ سازی برای جلوگیری ار خسارت های جانی و مالی قدم های مثبت بردارند و مردم نیز اصول قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و دیدگاه مثبتی نسبت به فرهنگ بیمه ای به خصوص بیمه های عمر و سرمایه گذاری، حوادث و آتش سوزی و غیره داشته باشند.
وی بیمه عمر و زندگی را بهترین گزینه برای اشتغالزایی، ازدواج و تحصیل فرزندان خواند و گفت: همه می توانند با استفاده از طرح بیمه عمر برای آینده خود سرمایه گذاری کنند.
محمدپور به دو طرح جدید بیمه ای اشاره کرد و افزود: یکی از این طرح ها صدور بیمه نامه بام توسط شرکت بیمه کوثر با 70 درصد تخفیف و مدت بیمه نامه 3 تا 10 سال است و طرح دیگر که در انحصار شرکت بیمه کوثر است طرح بیمه حامی با موضوعیت حمایت حقوقی از افراد حقیقی و حقوقی در مراکز حقوقی و قضایی است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر