کد خبر: 911204
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
رئيس كل دادگستري استان تهران از اجراي حكم قاتل بنيتا پس از پايان ماه مبارك رمضان خبر داد.

غلامحسين اسماعيلي در خصوص آخرين وضعيت اجراي حكم قاتل بنيتا گفت: فرآيند مربوط به اجراي حكم انجام شد و پرونده در اختيار اجراي احكام دادسرا قرار گرفته است. وي افزود: با توجه به اينكه پرونده شاكي خصوصي دارد، در اولين فرصت زمان اجراي حكم مشخص مي‌شود.
وي ادامه داد: با توجه به اينكه در روزهاي پاياني ماه مبارك رمضان هستيم، معمولاً در اين ايام حكم اجرا نمي‌شود، پس از پايان ماه مبارك تعيين وقت صورت گرفته و حكم به اجرا در مي‌آيد.
اسماعيلي در خصوص متهم رديف دوم پرونده قتل بنيتا هم اظهار داشت: با توجه به اينكه بخشي از موضوع نياز به بررسي مجدد داشت پرونده به دادسرا برگشته و منتظر تكميل تحقيقات دادسرا هستيم. 29 تير‌‌سال‌96 بود كه خبر ربوده شدن بنيتا دختربچه هشت‌ماهه‌ منتشر شد. در حالي كه بنيتا داخل خودرو خواب بود پدرش براي باز كردن در پاركينگ از خودرو پياده شده بود كه محمد، عامل اصلي حادثه كه همراه دوستش در حال عبور از محل بود خود را به پشت فرمان رساند و با سرقت خودرو از محل گريخت. مأموران بعد از تلاش شش‌روزه جسد بنيتا را داخل خودرو در پاكدشت كشف و سپس دو متهم را بازداشت كردند. با كامل شدن تحقيقات متهم رديف اول به اتهام قتل عمد به قصاص، به خاطر آدم‌ربايي، رها كردن طفل و مباشرت در سرقت مجموعاً به 51‌سال حبس، 111 ضربه شلاق، رد عين مال مسروقه، ديه و دو سال تبعيد به ديوان‌دره محكوم شد. متهم رديف دوم پرونده نيز در ارتباط با عناوين اتهامي مختلف، جمعاً به 13‌سال حبس، 111 ضربه شلاق و دو سال اقامت اجباري در شهرستان ايذه محكوم شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار