کد خبر: 911033
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱
با حضورر گسترده اهالی اردبیل؛
با حضور اهالی دو شهر اردبیل و بیله‌سوار پیکر مطهر دو شهید مرزبانی با حضور گسترده اهالی شهیدپرور این دو شهر تا جایگاه ابدی تشییع شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، در مراسمی که در شهر اردبیل و بعد از اقامه نماز شهید از مقابل مصلی این شهر برگزار شد پیکر شهید محبوب قربانی در دستان مردم شهیدپرور اردبیل تشییع تا در زادگاه این شهید والامقام در روستای جبه‌درق به خاک سپرده شود.

همچنین در شهرستان بیله‌سوار و با حضور استاندار اردبیل و اهالی این شهر ولایتمدار و شهیدپرور پیکر شهید مدافع وطن یوسف پیرانه تا جایگاه ابدی‌اش تشییع و در میان حزن و اندوه مردم به خاک سپرده شد.

دو شهید مرزبانی استان اردبیل شهیدان قربانی و پیرانه دو روز پیش در عملیات تروریستی منطقه مرزی غرب کشور در درگیری با اشرار مسلح به شهادت رسیدند.

استاندار اردبیل با ادای احترام به شهدای مدافع وطن اظهار کرد: این شهیدان در حقیقت تضمین‌کننده امنیت، صلابت و شکوه این کشور هستند که اجازه نمی‌دهند دست معاندان و گروهک‌های خبیث به سمت این کشور دراز شود.

اکبر بهنامجو خاطرنشان کرد: شهیدان والامقام ما به ویژه شهدای مرزبانی در اوج غربت و مظلومیت با نهایت درجه ایثار و گذشت و جانفشانی از کیان این سرزمین و امنیت ملت به شایستگی دفاع کرده و امروز وظیفه ماست که پاسدار خون این جوانان غیرتمندی باشیم که جان در طبق اخلاص گذاشتند تا امنیت کشور به مخاطره نیفتد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها