کد خبر: 910954
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
چهار عضو يك باند سرقت كه با فريب فروشندگان موتورسيكلت در سايت ديوار موتور آنها را سرقت مي‌كردند، بازداشت شدند.

به گزارش خبرنگار ما، چند روز قبل مردي وارد كلانتري‌121 سليمانيه شد و سرقت موتور آپاچي‌اش را گزارش داد. او گفت: روز گذشته براي فروش موتور آپاچي‌ام در سايت ديوار آگهي فروش دادم تا اينكه مردي تماس گرفت و بعد از پرسيدن شرايط فروش گفت كه قصد خريد دارد براي همين امروز مقابل خانه‌ام قرار گذاشتيم. شاكي ادامه داد: لحظاتي قبل، خريدار موتور سوار بر يك موتور قراضه در حالي كه زن جواني ترك موتور‌سوار بود مقابل خانه‌ام آمد. بعد از چانه‌زني بر سر قيمت او اجازه خواست كه براي تست كردن موتور با آن دور بزند. از آنجا كه موتور آن مرد و زن جوان در محل بودند اعتماد كردم و آن مرد سوار موتورم شد و از محل دور شد. هر چه منتظرش مانديم از او خبري نشد، از زني كه همراهش بود سؤال كردم كه گفت حتماً تا لحظاتي ديگر بر مي‌گردد. در حالي كه منتظر بودم زن جوان براي لحظه از من فاصله گرفت. همان لحظه موتور سواري از راه رسيد و آن زن ترك آن موتور سوار شد و به سرعت از محل دور شد. فهميدم كه آنها اعضاي يك باند هستند و به اين شيوه موتورم را سرقت كرده‌اند.
بعد از مطرح شدن شكايت و در حالي تحقيقات براي بازداشت متهمان در جريان بود گزارش‌هاي مشابهي به پليس اعلام شد. مأموران پليس در جريان تحقيقات خود موفق شدند مخفيگاه سارقان را كه سوله‌اي در محله هاشم‌آباد بود شناسايي كنند. آنها در اولين گام متوجه شدند كه سه نفر از سارقان- يك مرد و دو زن- در محل حضور دارند كه موفق شدند آنها را بازداشت و سه موتور سرقتي را هم از محل كشف كنند.
بعد از انتقال متهمان به كلانتري سردسته باند كه از مجرمان سابقه‌دار بود به جرمش اعتراف كرد و گفت كه از مدتي قبل اين باند را راه‌اندازي كرده است. او گفت: دو زن جوان مصرف كننده مواد مخدر هستند كه آنها را براي صحنه‌سازي وارد باند كرده و در قبال همكاري پول مصرف مواد آنها را تهيه مي‌كند. با اطلاعاتي كه متهم در اختيار پليس گذاشت چهارمين عضو باند در حوالي ميدان شهدا شناسايي و دستگير شد. سرهنگ محمود مالمير، رئيس كلانتري ۱۲۱سليمانيه گفت: پرونده براي سير مراحل قانوني به همراه چهار متهم تحويل كارآگاهان پايگاه ششم پليس آگاهي تهران شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار