کد خبر: 910950
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
مرد نانوا كه به اتهام آزار دختر ۱۰‌ساله در نانوايي بازداشت شده به زودي در دادگاه كيفري يك استان تهران محاكمه مي‌شود.

به گزارش خبرنگار ما، فروردین‌ماه امسال زن جواني همراه دختر 10‌ساله‌اش الهام با مراجعه به اداره پليس در محله‌ یافت‌آباد از مردي نانوا شكايت كرد و گفت: «مشغول كار خانه بودم و دخترم را براي خريد نان به نانوايي فرستادم، اما برنگشت. نگران شدم و مقابل نانوايي رفتم كه ديدم چند نفر جمع شده‌‌اند. اول فكر كردم براي گرفتن نان در صف ايستاده‌اند اما وقتي نزديك شدم دخترم به محض ديدن من به سمتم آمد و شروع به گريه كرد. او گفت مرد نانوا او را به داخل نانوايي برده و قصد داشته او را آزار دهد.‌» زن جوان ادامه داد: «دخترم شروع به گريه كرده بود كه با صداي گريه او چند نفر متوجه شده و الهام را از چنگ مرد نانوا نجات داده بودند.»
با طرح شكايت، دختر 10‌ساله به پزشكي قانوني معرفي شد و مرد نانوا بازداشت شد. او در جريان بازجويي‌ها گفت چنين قصدي نداشته است. او در توضيح گفت: «آن روز كارگران مغازه نبودند و من دست تنها بودم. وقتي دختر بچه به مغازه آمد پول نان را گرفتم و خواستم تا خودش داخل مغازه بيايد و نان را از روي ميز بردارد، اما نمي‌دانم چرا يكباره شروع به گريه كرد. همان موقع چند عابر كه سر و صداي دختربچه را شنيده بودند وارد نانوايي شدند و بي‌دليل با من درگير شدند. من قصد آزار اين دختر را نداشتم.»
با اصرار مادر دختربچه و بنا به شواهد و قرائن موجود كيفرخواست عليه مرد نانوا صادر شد و پرونده بعد از كامل شدن تحقيقات به يكي از شعبات دادگاه كيفري يك استان تهران فرستاده شد. به اين ترتيب بعد از اعلام نظريه پزشكي قانوني مرد نانوا محاكمه خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار