کد خبر: 910670
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۸
مردي كه بعد از سرقت نيم‌كيلو طلا آن را داخل كوله‌پشتي‌اش گذاشته و با خيال راحت در حال دور شدن از محل سرقت بود فكرش را هم نمي‌كرد كه گرفتار مأموران گشت كلانتري شود.

به گزارش خبرنگار ما، شامگاه جمعه 11‌خردادماه مأموران گشت كلانتري‌133 شهر زيبا در حال عبور از بزرگراه ستاري بودند كه به مردي كه كوله‌پشتي به دوش داشت مظنون شدند.
همزمان با توقف خودروي پليس بود كه مرد جوان كوله پشتي خود را به ميان شمشاد‌ها انداخت و شروع به دويدن كرد. با فرار مرد مظنون عمليات تعقيب و گريز به جريان افتاد و مأموران كلانتري موفق شدند متهم را با شليك تير هوايي بازداشت كنند. مأموران پليس بعد از گشودن در كوله پشتي از داخل آن نيم‌كيلو طلا و جواهرات و انواع لوازم ويژه سرقت كشف و متهم را به كلانتري منتقل كردند. مردجوان وقتي مورد تحقيق قرار گرفت اتهام سرقت را انكار كرد و گفت كوله پشتي متعلق به او نيست. در شاخه ديگري از تحقيقات مأموران پليس با بررسي گزارش‌هاي سرقت چند نفر از شاكيان را به اداره پليس دعوت كردند. يكي از شاكيان با ديدن متهم او را به عنوان سارق خانه‌اش شناسايي كرد. او توضيح داد: دو روز قبل من اين مرد را همراه سه مرد ديگر در ساختمان محل زندگي‌ام ديدم و فكر كردم كه از مهمانان ساكنان باشند، اما همزمان با خارج شدن آنها از ساختمان بود كه وارد خانه‌ام شدم و ديدم كه مقدار زيادي از طلا و جواهراتم سرقت شده است. بعد از آن بودكه فيلم دوربين‌هاي مداربسته را بررسي كردم كه چهره متهم و همدستانش هم در آن ثبت شده است. شاكي همچنين فيلم مداربسته را در اختيار مأموران كلانتري گذاشت و متهم با ديدن چهره خود چاره‌اي به جز اعتراف نداشت.
سرهنگ عظيم شبي‌پور، رئيس كلانتري‌133 شهر زيبا به خبرنگار ما گفت: متهم براي انجام تحقيقات تكميلي و شناسايي جرائم بيشتر و بازداشت سه همدستش در اختيار پايگاه دوم پليس آگاهي تهران قرار گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار