کد خبر: 910559
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی با اشاره به تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف و برنامه‌های دولت در حوزه گازرسانی گفت: در ادامه نهضت بزرگ گازرسانی در سال ۹۷ هر روز یک روستا و ۲ مورد صنعت در خراسان رضوی گازرسانی خواهد شد که گامی در جهت تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف و برنامه‌های دولت در حوزه گازرسانی است.
سید حمید فانی با اعلام این خبر گفت: تلاش‌های گسترده‌ای در حوزه گازرسانی شهری و روستایی در دولت انجام شده که این موضوع هم اکنون نیز با شتاب ادامه دارد.
وی با بیان این مطلب که در حال حاضر ۱۷۹۹ روستای استان تحت پوشش شبکه گازرسانی قرار دارند گفت: این در حالی است که عملیات اجرایی گازرسانی به ۶۱۷ روستای دیگر نیز با جمعیتی معادل ۸۱ هزار و ۷۲۱ خانوار در حال اجراست. در ابتدای آغاز به کار دولت یازدهم ضریب نفوذ گاز طبیعی در روستا‌های استان ۵۶ درصد بود که این رقم تاکنون به ۸۳ درصد ارتقا یافته است.
مدیرعامل شرکت‌گاز خراسان‌رضوی افزود: در سال ۹۵؛ هر ۲ روز یک روستای استان به شبکه سراسری گاز کشور متصل، و این رقم با افزایش چهار برابری ظرفیت کاری در سال ۹۶ نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن به «هر ۱۲ ساعت یک روستا» رسید.
فانی با اشاره به نام‌گذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر سال «حمایت از کالای ایرانی» گفت: در راستای تسهیل در امر توسعه اقتصادی استان طی سال‌جاری علاوه بر اتصال یک روستا به شبکه سراسری گاز کشور به ازای هر روز، ۲ مورد صنعت نیز گازرسانی می‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار