کد خبر: 910517
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶
رئیس ستاد بزرگداشت ارتحال امام (ره) اسلامشهر خبر داد
رئیس ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) اسلامشهر گفت: بیش از 130 ویژه‌برنامه گرامیداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در این شهرستان برگزار می‌شود.
محمدرضا عباسی

 علی‌اکبر جهانی‌نژاد ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت بیست و نهمین سالگرد ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، بیش از 130 ویژه‌برنامه در سطح شهرستان اسلامشهر برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: فلسفه بزرگداشت سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل، ادای دین نسبت به امام خمینی (ره) و راه آن حضرت است که با بازخوانی و مرور اهداف امام (ره) و انتقال آن به نسل‌های جدید انجام وظیفه می‌کنیم.

رئیس ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) اسلامشهر تصریح کرد: اگر این فلسفه مهم را فراموش کنیم، دشمنان انقلاب اسلامی، شخصیت و راه و اهداف امام خمینی (ره) را به نوعی دیگری و با اهداف تخریب آن حضرت بیان و ترویج خواهند کرد، در حالی که همه به خاطر ویژگی‌هایشان دلداده ایشان می‌شدند.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در سه محور اعزام، تأمینی و امنیتی و تبیین اندیشه‌ها و دیدگاه‌های شخصیتی آن حضرت برگزار می‌شود، تأکید کرد: در بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام (ره) بیش از 130 ویژه‌برنامه بزرگداشت و تبیین اندیشه‌های امام خمینی در سطح مساجد، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج در شهرستان اسلامشهر برگزار می‌شود.

جهانی‌نژاد افزود: اعزام بیش از 5 هزار و 600 نفر از زائرین حرم مطهر از شهرستان اسلامشهر، برگزاری نمایشگاه کتاب و اکران مستند روح‌الله، برگزاری محافل انس با قرآن و نشست‌های معرفتی و بصیرتی و تبیین اندیشه‌های امام، فضاسازی و سیاه‌پوش نمودن معابر شهر و ... از جمله برنامه‌هایی است که با مشارکت اقشار مختلف مردم و ادارات و دستگاه‌های اجرای در سطح منطقه انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: ستاد اصلی بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در سطح شهرستان اسلامشهر با مدیریت فرماندار شهرستان شکل گرفته و 2 ستاد فرعی در بخش‌های چهاردانگه و احمدآباد مستوفی نیز شکل گرفته و آمادگی لازم در مجموعه شهرستان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم سالگرد به وجود آمده است.

رئیس ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) اسلامشهر بیان کرد: با تشکیل کمیته‌های هشت‌گانه در ستاد مرکزی و تقسیم وظایف، برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های لازم بین دستگاه‌های متولی امر انجام و مقدمات برگزاری مراسم به وجود آمده است.

وی در پایان متذکر شد: مراسم شهرستانی بزرگداشت سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل (ره) هم‌زمان با نخستین شب از لیلی قدر ساعت 23 در محل مصلی بزرگ اسلامشهر با حضور اقشار مختلف مردم و مسؤولان ارگان‌ها و نهادها برگزار می‌شود و کاروان‌های زائرین اسلامشهری از ساعت 14 و 30 دقیقه روز سالگرد از محل‌های مشخص شده و با بدرقه مسؤولان به طرف حرم مطهر اعزام خواهند شد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر