کد خبر: 910420
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی:
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی گفت: ۳۵۰۰ طلایه دار امر به معروف و نهی از منکر مانور تذکر لسانی را اجرا می کنند.

سردار ناصر اصلانی اظهار داشت: مانور یک روزه امربه معروف و نهی از منکر و تذکر لسانی با مشارکت ۳۵۰۰ نفر طلایه دار امر به معروف و نهی از منکر در سراسر استان اجرا می شود.
وی با اشاره به اینکه هدف این مانور ترویج و اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و تذکر لسانی است، تصریح کرد: با آموزش های انجام گرفته در ارومیه ۱۸۵شورای امر به معروف و نهی از منکر تشکیل و ۷۲ دستگاه اجرایی و ۸۹ دستگاه مربوط به تشکل های مردمی، مساجد و هیات مذهبی و ۱۴ دستگاه معاونت قضایی و انتظامی در قالب شورای امر به معروف و نهی از منکر با مشارکت بیش از ۳۲۰۰ نفر فعالیت می کنند.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی رمز مانور یک روزه امربه معروف و نهی از منکر را یا امام حسن (ع) اعلام کرد و خاطرنشان کرد:اجرای این گونه طرح ها و همگانی کردن تذکر لسانی در بین احاد مردم یک ضرورت و واجب دینی است.
وی ادامه داد: هدف دیگر مانور امر به معروف و نهی از منکر تجلیل و قدردانی از آحاد مردم که فریضه الهی را گرامی داشته و از امر الهی تبعیت کرده اند، است.
سردار اصلانی اظهار کرد: علت بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی جامعه عدم اجرای درست فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.
وی اصحاب رسانه را بزرگترین سفیران امر به معروف و نهی از منکر دانست و افزود: آذربایجان غربی یکی از استان های برتر در زمینه اجرای طرح امر به معروف و نهی از منکر بوده و بهتر از سایر استان ها دراین حوزه وارد عمل شده است.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی گفت: طرح تذکر لسانی ماه رمضان از ابتدای ماه مبارک رمضان شروع و تا پایان ماه ادامه دارد و مانور امر به معروف و نهی از منکر نیز یکروزه به صورت سراسری در کل کشور و استان برگزار می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر