کد خبر: 910406
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴
نماینده مردم شاهین‌شهر درمجلس:
نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخواردرمجلس شورای اسلامی گفت: سؤولان امور آب و استاندار اگر نمی‌توانند جلوی برداشت بی‌رویه آب را بگیرند بهتر است استعفا دهند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به برداشت بی‌رویه آب از محدوده سد زاینده‌رود تا چم آسمان کرد و اظهارداشت :مسؤولان امور آب در مقابله با سرقت آب  اگر نمی‌توانند جلوی برداشت بی‌رویه آب را بگیرند بهتر است استعفا دهند.

حسینعلی حاجی دلیگانی پیامک‌های بی‌شمار مردم دو شهرستان در 48 ساعت اخیر و ارسال آن‌ها را به مسؤولان آب منطقه‌ای و استاندار اصفهان مورد استناد قرار داد و گفت: درحالی‌که مدیرعامل آب منطقه‌ای این استان از رهاسازی 19 مترمکعب آب در ثاینه از سد زاینده‌رود خبر می‌دهد، چرا این مقدار آب در پایین‌دست بعد از سد چم آسمان به کم‌تر از هشت و نیم مترمکعب به دست مردم می‌رسد.

 وی با انتقاد از عملکرد ضعیف مدیران در مدیریت بحران آب در استان اصفهان بیان داشت: وزیر نیرو، معاونان او و مدیرعامل آب منطقه‌ای استان اصفهان باید پاسخ‌گو باشند که چرا باید برخی از مناطق مرفه‌نشین شهر اصفهان باید آب کافی و منظم داشته باشند اما ساکنان شهرهای شاپورآباد، حبیب‌آباد، اهالی امامزاده نرمی، بخش‌هایی از مردم دولت‌آباد، محسن‌آباد، سین و دستگرد، خورزوق، گز و ساکنان مناطق گلدیس و حاجی‌آباد شاهین‌شهر بیش از دو شبانه‌روز آب نداشته باشند.

حاجی دلیگانی ادامه داد: در این هوای گرم مردم چگونه می‌توانند بی‌آبی را که ناشی از بی‌تدبیری مسؤولان است را با زبان روزه تحمل کنند؛ این وضعیت پیش‌آمده قابل‌قبول نیست و به‌ یقین موضوع قطعی‌های آب را از جایگاه مجلس شورای اسلامی پیگیری خواهم کرد.

نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: این آب آشامیدنی که ناپدید می‌شود حق 5 میلیون ساکنان استان اصفهان به‌خصوص مردم شهرستان پایین‌دست از جمله شهرستان‌های شاهین‌شهر و میمه و برخوار که در انتهای شبکه انتقال آب آشامیدنی قرار دارند است که دارد پایمال می‌شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر