کد خبر: 910387
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹
در سال 97؛
مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی با اشاره به تحقق 100درصدی اهداف و برنامه های دولت تدبیر و امید در حوزه گازرسانی گفت: در ادامه نهضت بزرگ گازرسانی در سال 97 نیز هر روز یک روستا و 2 مورد صنعت در استان گازرسانی خواهد شد.

سید حمید فانی اظهار کرد: تلاش های گسترده ای در حوزه گازرسانی شهری و روستایی در دولت تدبیر و امید انجام شده که این موضوع هم اکنون نیز با شتاب ادامه دارد.
وی با بیان این مطلب که در حال حاضر 1799 روستای استان تحت پوشش شبکه گازرسانی قرار دارند گفت: این در حالی است که عملیات اجرایی گازرسانی به 617 روستای دیگر نیز با جمعیتی معادل 81 هزار و 721 خانوار در حال اجرا است. در ابتدای آغاز به کار دولت یازدهم ضریب نفوذ گاز طبیعی در روستاهای استان 56 درصد بود که این رقم تاکنون به 83 درصد ارتقا یافته است.
مدیرعامل شرکت‌گاز خراسان رضوی افزود: در سال 95؛ هر 2 روز یک روستای استان به شبکه سراسری گاز کشور متصل، و این رقم با افزایش چهار برابری ظرفیت کاری در سال 96 نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن به "هر 12 ساعت یک روستا" رسید.
فانی با اشاره به نام گذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر سال "حمایت از کالای ایرانی" گفت: در راستای تسهیل در امر توسعه اقتصادی استان طی سال جاری علاوه بر اتصال یک روستا به شبکه سراسری گاز کشور به ازای هر روز، 2 مورد صنعت نیز گازرسانی می شود.
وی کاهش بهای تمام شده کالا، کمک به حفظ محیط زیست و ایجاد رقابت برای تولید کنندگان داخلی در مقابل رقبای خارجی را از دستاوردهای گازرسانی به صنایع دانست.
فانی با اشاره به برنامه ریزی های گسترده شرکت گاز استان در مسیر گازرسانی به صنایع کوچک و بزرگ اعلام کرد: این شرکت پیشرو و سرآمد بحث ایجاد اشتغال و زمینه ساز رشد اقتصادی بنگاه‌های تولیدی استان است.
یادآور می شود؛ هم اکنون 12 هزار و 783 مشترک صنعتی عمده و جزء در خراسان رضوی از سوخت گاز استفاده می کنند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار