کد خبر: 910356
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
زن جوان بدنساز كه پس از آشنايي با مرد پولداري در اينستاگرام نقشه اخاذي يك ميلياردي را طراحي كرده بود دستش رو شد.

به گزارش خبرنگار ما، رسيدگي به اين پرونده از چند روز قبل با شكايت زن جواني آغاز شد كه مدعي بود پس از آشنايي با مرد جواني در اينستاگرام از سوي او ربوده شده و مورد آزار و اذيت قرار گرفته است.
شاكي گفت: من مربي بدنسازي هستم و چندين سال است كه در باشگاهي مربيگري مي‌كنم. چند سال قبل شوهرم از من خواست كارم را رها كنم و به كار خانه‌داري مشغول شوم، اما من قبول نكردم. به همين خاطر با هم اختلاف پيدا كرديم و از هم جدا شديم. پس از اين دنبال فرصتي بودم تا مرد مناسبي پيدا و با او ازدواج كنم تا اينكه مدتي قبل با مرد جواني به نام تيمور در اينستاگرام آشنا شدم. او خودش را تاجر معرفي كرد و به من ابراز علاقه كرد و پيشنهاد ازدواج داد. او مي‌گفت كه همسر داشته، اما چند سال قبل به خاطر اختلافاتي از هم جدا شده‌اند و در حال حاضر تنها زندگي مي‌كند و قصد دارد دوباره ازدواج كند و به زندگي‌اش سر و سامان بدهد. از عكس‌هايي كه در صفحه اينستاگرامش گذاشته بود، فهميدم كه مرد پولداري است و از طرفي هم سرنوشت ما خيلي به هم شباهت داشت كه قبول كردم با او ازدواج كنم. مدتي با هم ارتباط تلفني و پيامكي داشتم تا اينكه تيمور با چرب‌زباني اعتماد مرا جلب كرد و مرا براي شام به رستوراني دعوت كند. روز حادثه او با خودروي پورشه گرانقيمتي سر قرار آمد و مرا سوار خودرواش كرد. خيلي خوشحال بودم از اينكه قرار بود با مرد پولداري ازدواج كنم. او در راه حرف‌هاي قشنگي درباره زندگي آينده‌مان زد تا اينكه به رستوران رفتيم و با هم شام خورديم و سپس مرا سوار خودرو كرد تا به خانه‌ام برساند، اما در ميانه راه احساس سرگيچه كردم و بي‌هوش شدم. وي ادامه داد: ساعتي بعد كنار خيابان به هوش آمدم كه تازه فهميدم او مرا با غذاي مسموم بي‌هوش كرده و پس از آزار و اذيت مرا كنار خيابان از خودرواش پايين انداخته و فرار كرده‌است. با طرح اين شكايت پرونده به دستور قاضي دادسراي امور جنايي تهران براي رسيدگي و بازداشت مرد پورشه سوار در اختيار تيمي از كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت. مأموران در نخستين گام متهم را شناسايي و دستگير كردند.
شاكي قصد اخاذي ميلياردي داشت
متهم پس از انتقال به اداره پليس مدعي شد كه شاكي قصد اخاذي ميلياردي داشته به همين سبب ارتباطش را با او قطع كرده است. وي گفت: من وضع مالي خوبي دارم و مدتي است همسرم از من جدا شده است. چندي قبل با پريسا در اينستاگرام آشنا شدم. او گفت كه مربي بدنسازی است و از طريق فضاي مجازي به من بدنسازي آموزش مي‌داد. مدتي با هم ارتباط داشتيم تا اينكه او پيشنهاد ازدواج داد، اما من قبول نكردم. به او گفتم كه همسرم با من آشتي كرده و قرار است دوباره با هم زندگي‌مان را شروع كنيم و از او خواستم ارتباطش را با من قطع كند. پس از اين تهديد‌هاي پريسا شروع شد و مي‌گفت براي اينكه سكوت كند بايد به او يك‌ميليارد تومان پول بدهم، اما من به او پولي ندادم و ارتباطم را قطع كردم كه الان فهميدم به اتهام آدم‌ربايي و آزار و اذيت شكايت كرده است. وي گفت: روزي كه شاكي مدعي است من او را ربوده و مورد آزار و اذيت قرار داده‌ام در يكي از شهرهاي جنوبي مسافرت بودم و مدرك هم دارم .
براي اخاذي داستان سرايي كردم
بدين ترتيب مأموران به دستور قاضي پرونده دوباره از شاكي تحقيق كردند. پريسا وقتي با مدارك و دلايل روبه‌رو شد به اخاذي ميلياردي از مرد پولدار اعتراف كرد. وي گفت: وقتي با تيمور آشنا شدم، فهميدم كه مرد پولداري است به همين دليل تصميم گرفتم به هر طريقي با او ازدواج كنم، اما او قبول نكرد و گفت قصد دارد دوباره با همسر قبلي‌اش زندگي‌اش را ادامه دهد. پس از اين خيلي تلاش كردم زندگي آنها را خراب كنم و خودم به آرزويم برسم، اما فايده‌اي نداشت تا اينكه تصميم گرفتم با داستان سرايي دروغين از مرد پولدار اخاذي كنم. من فكر مي‌كردم با شكايت من او به زندان مي‌افتد و بعد مجبور مي‌شود براي گرفتن رضايت به من پول بدهد، اما اشتباه كردم و دستم رو شد.
تحقيقات درباره اين پرونده از سوي مأموران ادامه دارد.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مريم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۷
0
0
سلام مريم هستم ميشه كمك به دوستم كني خيلي مريض كمك نياز داره كليه ميخود
١٠مليون لزم داره تور خدا كمكش كني .. شماره حساب بانگ ممنون ميشم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار