کد خبر: 910175
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز خبرداد
رئیس ستاد قدس و انتفاضه استان البرز با بیان اینکه روز جهانی قدس به دلیل پیروزی مقاومت باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می شود،گفت:۳۵۰ دستگاه اتوبوس برای مراسم روز ۱۴ خرداد عازم حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدحسین روحی یزدی در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت روز جهانی قدس برگزار شد ، اظهار داشت: در سال جاری مراسم سالگرد امام خمینی(ره) باید از سال‌های گذشته باشکوه تر برگزار شود و به مناسبت چهلمین سال جمهوری اسلامی شورای راهبری برای این موضوع تشکیل شده است.

 

روحی یزدی با اشاره به سخنرانی‌های مراسم‌های رحلت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد در استان البرز، عنوان کرد: مراسمی از ساعت 10 الی 12 روز 14 خرداد در مسجد رسول اکرم(ص) کرج برگزار می‌شود که سخنران مراسم دکتر شیخ الاسلام مشاور وزیر امورخارجه و معاون بین الملل سازمان تقریب مذاهب اسلامی است.

وی ادامه داد: سخنران مراسم شهرستان فردیس که در مسجد المهدی برگزار خواهد شد حجت‌الاسلام صابری طالقانی و مراسم ویژه این روز در ساوجبلاغ از ساعت 11 صبح با سخنرانی آیت الله اختری دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت برگزار می‌شود.

 روحی یزدی با بیان اینکه در شهرستان نظرآباد از 12 مراسمی در مسجد غدیریه با سخنرانی امام جمعه نظرآباد حجت الاسلام محسن زاده برگزار می‌شود، تصریح کرد: در شهرستان طالقان این مراسم از ساعت 11 با سخنرانی حجت الاسلام میرباقری و در اشتهارد در مسجد قاضیان با سخنرانی حجت الاسلام ولد بیگی برگزار می‌شود.

وی به مراسم رحلت امام خمینی(ره) اشاره کرد و از اعزام مردم به این مراسم خبر داد و اضافه کرد: 350 دستگاه اتوبوس برای مراسم روز 14 خرداد از البرز اعزام می‌شوند که این مراسم سه ساعت قبل از افطار آغاز و سخنران مراسم رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی امسال رهبر معظم انقلاب هستند.

 

امسال روز قدس به دلیل انتقال سفارت دولت آمریکا به بیت المقدس اهمیت زیادی دارد

 

رئیس ستاد انتفاضه و روز جهانی قدس استان البرز با تاکید بر اینکه امسال روز قدس به دلیل انتقال سفارت دولت آمریکا به بیت المقدس و پیروزی مقاومت اسلامی در انتخابات لبنان و عراق اهمیت زیادی دارد، بیان کرد: کشتار زنان، کودکان و مردان فلسطینی توسط رژیم آدم کش صهیونیستی روز جهانی قدس امسال را بسیار با اهمیت تر می‌کند.

وی با اشاره به مسیرهای راهپیمایی امسال روز قدس در استان البرز، گفت: روز جهانی قدس در سال جاری از 23 ماه مبارک رمضان مصادف با 18 خرداد از ساعت 11 شروع می‌شود و در تمام سطح استان البرز برگزار خواهد شد که در شهرستان کرج مراسم از ساعت 11 شروع شده و به مصلی ختم و بیانیه پایانی مراسم نیز قرائت می‌شود.

 روحی یزدی مسیر راهپیمایی کرج را راس ساعت 11 از میدان شهدا به سمت میدان توحید و مصلی نماز جمعه کرج معرفی کرد و اشاره کرد: سخنران مراسم روز قدس کرج دکتر حسین قشقایی مشاور عالی وزیر امور خارجه است که در حین این راهپیمایی مراسم‌های فرهنگی، نمایشگاه، تصاویر شهدای مدافع حرم و رژه ورزشی نیز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مراسم در شهرستان‌های ساوجبلاغ، شهر جدید هشتگرد، چهار باغ، کوهسار، مشکین دشت، نظرآباد، اشتهارد، طالقان، محمد شهر، مهرشهر، ماهدشت، کمالشهر، گرمدره و آسارا نیز به سمت مصلی‌های نماز جمعه برگزار می‌شود، افزود: دو مسیر راهپیمایی برای شهرستان فردیس در نظر گرفته شده است که مسیر اول از فلکه چهارم به سمت مسجد امام حسین(ع) و بعد مصلی نماز جمعه و مسیر دوم نیز از مسجد امام حسین(ع) به سمت شهرک 17 شهریور و مصلی نماز جمعه این شهرستان است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار