کد خبر: 910141
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
مردي كه متهم است با مدارك پزشكي خانم دكتر اقدام به ويزيت بيماران در جنوب تهران مي‌كرد، بازداشت شد.

به گزارش خبرنگار ما، هفتم‌ارديبهشت‌ماه امسال بود كه زن جواني وارد كلانتري 172‌حضرت عبدالعظيم شد و از مردي فريبكار شكايت كرد. او گفت: من دندانپزشك هستم و متوجه شده‌ام كه مردي به نام علي‌اكبر.‌الف با معرفي خودش به عنوان دندانپزشك اقدام به سرقت مهر پزشكي من كرده و با جعل امضا و سوءاستفاده از مهر نظام پزشكي‌ام اقدام به درمان بيماران كرده‌است.
بعد از مطرح شدن شكايت، پرونده با موضوع جعل عنوان پزشك تشكيل شد و تيمي از كارآگاهان پايگاه نهم پليس آگاهي تهران به دستور بازپرس مأمور رسيدگي به پرونده شدند.
خانم دكتر در توضيح بيشتر شكايت خود به مأموران پليس گفت: مدتي قبل علي‌اكبر به من مراجعه كرد و با نشان دادن اوراقي گفت كه او هم دندانپزشك است و در كشور اوكراين تحصيل كرده است. او از من درخواست همكاري كرد كه قبول كردم. علي‌اكبر با استفاده از اعتبار من درمانگاه دندانپزشكي در ميدان ساعي تأسيس كرد، اما خيلي زود متوجه شدم كه او اصلاً صلاحيت پزشكي ندارد و با جعل مهر نظام پزشكي و امضاي من اقدام به درمان بيماران كرده است.
در شاخه ديگري از تحقيقات كارآگاهان پليس، يازدهم ارديبهشت‌ماه راهي درمانگاه مورد نظر شده و متهم را در حالي كه مشغول درمان بيماران بود بازداشت كردند. در جريان تحقيقات پليس بود كه مشخص شد متهم داراي مدرك تحصيلي ديپلم است و مدتي كوتاه در چند مطب دندانپزشكي كار كرده‌است. در جريان تحقيقات همچنين مشخص شد كه چند نفر از بيماران به علت ايجاد ضايعات پزشكي دچار عوارض بيشتر شده‌اند.
سرهنگ كارآگاه كرم يوسف‌وند، رئيس پايگاه نهم پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: متهم در بازجويي‌ها به جعل عنوان پزشكي اعتراف كرده است. وي گفت: دستور انتشار چهره بدون پوشش متهم به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسراي عمومي و انقلاب شهرري صادر شده است و شاكياني كه موفق به شناسايي تصوير متهم شده‌اند براي طرح و پيگيري شكايت خود به پايگاه نهم پليس آگاهي تهران بزرگ در شهرري – خيابان آستانه مراجعه كنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار