کد خبر: 910138
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
مرد شيشه‌اي كه از دو سال قبل به اتهام قتل همسر و دو پسر خردسالش در بازداشت به سر مي‌برد، در شعبه دهم دادگاه كيفري يك استان تهران محاكمه مي‌شود.

به گزارش خبرنگار ما، 25‌آذر‌سال‌94 مأموران پليس از قتل زني جوان به همراه دو پسر خردسالش در محله نعمت‌آباد باخبر و راهي محل شدند. جسد متعلق به آذر 20‌ساله و دو پسر دو‌ساله و 20‌روزه‌اش به نام‌هاي آرمين و آرين بود كه در كمد ديواري يكي از اتاق‌ها و لابلاي رختخواب‌ها پنهان شده بود.
با انتقال اجساد به پزشكي قانوني مرد همسايه در تحقيقات گفت: «چند روزي بود كه بوي تعفن در راه‌پله‌ها پيچيده بود، اما كسي علت آنرا نمي‌دانست. وقتي اين بوي تعفن آزاردهنده شد تصميم گرفتيم هر طور شده علت آن را پيدا كنيم كه با جست‌وجو متوجه شديم از واحد اين آپارتمان است. هر چه در زديم كسي در را باز نكرد تا اينكه فهميديم زن همسايه با دو فرزندش به قتل رسيده‌ و شوهر آن زن – ميثم‌- نيز متواري است.‌» مرد همسايه در ادامه گفت: «چند روز پيش ميثم فرياد مي‌زد كه زن و بچه‌هايم را كشته‌ام، اما چون شيشه مي‌كشيد فكر كرديم به خاطر توهم اين حرف‌ها را مي‌زند و اهميتي نداديم اما با ديدن اجساد احتمالاً قتل كار ميثم باشد.»
با اظهارات مرد همسايه، شوهر زن جوان تحت تعقيب مأموران قرار گرفت تا اينكه 15‌روز بعد از حادثه شناسايي و دستگير شد. مرد جوان بعد از دستگيري به جرمش اقرار كرد و در بازجويي‌ها گفت: «‌با همسرم در يكي از روستاهاي هشتگرد كرج آشنا شدم و پنج‌سالي بود كه با هم ازدواج كرده بوديم. قبل ازدواج اعتياد داشتم و همه نوع موادي مي‌كشيدم به همين خاطر ترك اعتياد برايم سخت بود، اما بعد از ازدواج رنگ كار مبل بودم و به ‌خاطر همسرم ترك كردم و ديگر مثل قديم مواد مخدر نمي‌كشيدم. مدتي گذشت اما دوباره به سمت مواد رفتم و اين‌بار شيشه مصرف مي‌كردم.‌» متهم ادامه داد: «‌با همسرم مشكلي و اختلافي نداشتم تا اينكه به باجناقم بدهكار شدم اين بهانه‌اي شد تا همه زندگي ما به هم بريزد و هر روز با هم درگيري داشته باشيم. بدهي‌ به باجناقم نيز به خاطر درگيري بود. او در غياب من حرف‌هاي نامربوطي مي‌زد و هميشه اذيتم مي‌كرد. براي همين روزي سراغش رفتم و علت را پرسيدم. همان روز با هم درگير شديم و در جريان درگيري با چاقو ضربه‌اي به پهلويش زدم. او از من شكايت كرد و بعد از محاكمه به 60‌ميليون تومان ديه محكوم شدم. 14‌ميليون تومان را پرداختم، اما ديگر پولي نداشتم. به همين دليل مادرزنم و همسرم مرتب به من فشار مي‌آوردند كه بايد مابقي پول ديه را بپردازم. مادرزنم هميشه به خانه ما زنگ مي‌زد و دعوا راه مي‌انداخت و براي همين با همسرم درگير مي‌شدم.‌»
متهم در خصوص قتل گفت: «آن روز دوباره سر همين موضوع با همسرم درگير شدم. وقتي درگيري بالا گرفت، رفتم شيشه كشيدم و برگشتم. همسرم همچنان غر مي‌زد و بي‌خيال اين موضوع نمي‌شد. من كه به خاطر مصرف شيشه حالت طبيعي نداشتم كنترلم را از دست دادم و او را با يك شال خفه كردم. بعد از آن سراغ پسر بزرگترم رفتم. او داشت بازي مي‌كرد كه او را نيز خفه كردم. پسر كوچكم نيز خواب بود كه او را هم خفه كردم.»
متهم در خصوص درگيري با مرد همسايه گفت: «بعد از قتل پنجره‌ها را باز كردم و فرياد مي‌زدم كه همسر و فرزندانم را كشته‌ام، اما كسي باور نمي‌كرد. همان لحظه از توهم شيشه احساس كردم دزد وارد خانه همسايه شده، به همين خاطر به طبقه پايين رفتم و بعد از در زدن با همسايه‌ام درگير شدم. به خاطر درگيري با همسايه به كلانتري رفتم و حتي آنجا هم به مأموران گفتم كه همسر و فرزندانم را كشته‌ام، ولي آنها فكر مي‌كردند از توهم شيشه اين حرف‌ها را مي‌زنم به همين دليل به حرف‌هايم اهميتي ندادند.»
متهم در آخر گفت: «مادرم فوت كرده و از پدر و برادر‌هايم هيچ خبري ندارم. حالا هم با كشتن همسر و بچه‌هايم پشيمان هستم و مي‌خواهم هرچه زودتر اعدام شوم و به خانواده‌ام بپيوندم. بعد از قتل مي‌خواستم خودم را هم دار بزنم، اما دوباره مواد كشيدم و بي‌خيال شدم.»
با اقرارهاي متهم، پرونده بعد از صدور كيفرخواست به شعبه دهم دادگاه كيفري يك استان تهران فرستاده شد. به اين ترتيب متهم به زودي محاكمه خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار