کد خبر: 910136
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
در حالي كه معاون انضباطي دبيرستان پسرانه‌اي كه پرونده‌اش اين روزها جنجال زيادي به پا كرده در زندان به سر مي‌برد تاكنون شكايت دو دانش‌آموز در جريان پرونده مطرح شده است.

يك منبع آگاه به خبرنگار ما مي‌گويد: در حال حاضر دو ادعا در اين باره مطرح شده است. سال گذشته ماجرا از سوي يكي از دانش‌آموزان در مدرسه مورد نظر در منطقه دو تهران مطرح شد. البته اين موضوع به طرح شكايت و تشكيل پرونده در اداره پليس يا دستگاه قضايي منجر نشد و موضوع در همان محيط آموزشي پيگيري شد. اين منبع آگاه مي‌گويد كه ادعاي دوم اما درحال حاضر مطرح شده است و تحقيقات در اين باره جريان دارد. اين منبع آگاه مي‌گويد كه تاكنون شكايت بيشتري از اين دو مطرح نشده است. وي ادامه مي‌دهد: در اولين گام اولويت ما اين است كه همه شاكيان را شناسايي كنيم و شاكيان را براي بررسي صدمات روحي و جسمي وارد شده به پزشكي قانوني معرفي كنيم تا بعد از كامل شدن تحقيقات پرونده در دادگاه بررسي شود. متهم آنگونه كه در فيلم منتشر شده هم اقرار مي‌كند اقدام به انتشار فيلم‌هاي مستهجن بين دانش‌آموزان كرده اما به تعرض جنسی اقرار نکرده است.
براساس اين گزارش دادستان تهران هم دو روز قبل در واكنش به انتشار خبر توضيح داد كه براساس گزارش پليس امنيت روز ششم خردادماه در پي تماس شهروندان با مركز فوريت‌هاي پليس‌۱۱۰ مبني بر وقوع درگيري در يكي از دبيرستان‌هاي غرب تهران، مأموران پليس به محل اعزام شدند و متعاقباً 15نفر از اولياي دانش‌آموزان مبادرت به طرح شكايت كرده و اعلام كرده‌اند متهم به فرزندانشان تعرض جنسي كرده است. متهم نزد ضابطان و قاضي دادسرا اقرار كرده كه در يك نوبت فيلم‌هاي مستهجني كه در گوشي تلفن همراه خود داشته است را براي تعدادي از دانش‌آموزان پخش كرده است، اما ساير اتهامات را منكر شده است. با انعكاس موضوع به دادسرا و تشكيل پرونده كيفري، متهم تحت تعقيب قضايي قرار گرفته و با صدور قرار تأمين به زندان معرفي شده است. تحقيقات در پرونده ادامه دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار