کد خبر: 910015
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰
معروف در سیه‌نای ایتالیا
کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با عقد قراردادی دو ساله به باشگاهی در ایتالیا پیوست.

خبرگزاری فارس: معروف به تیم سیه‌نا پیوست/ کاپیتان شاگرد سیچلو شد

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با عقد قراردادی دو ساله به باشگاهی در ایتالیا پیوست.

 

به گزارش جوان آنلاین سعید معروف، پاسور 32 ساله تیم ملی والیبال ایران با عقد قراردادی دو ساله به تیم سیه‌نای ایتالیا پیوست. پس از حضور میلاد عبادی‌پور و محمدجواد معنوی‌نژاد در لیگ های لهستان و ایتالیا حالا نوبت به مغز متفکر تیم ملی والیبال ایران رسیده است.

تیم سیه‌نا به تازگی با هدایت خوان مانوئل سیچلو از سری A2 به سری A  صعود کرده است و مسئولان این باشگاه در نظر دارند برای فصل آتی تیم خوبی را روانه میدان مسابقه کنند.

این انتقال در شرایطی صورت گرفت که پیش از این برخی رسانه‌ها عنوان کرده بودند که احتمال حضور سعید معروف در تیم مودنا که به تازگی با خولیو ولاسکو به عنوان سرمربی، به توافق رسیده است، وجود دارد.

سعید معروف، کاپیتان و پاسور تیم ملی والیبال ایران صبح امروز در گفت‌وگو با «سامانه جامع ورزشی معروف» خبر از امضای قراردادی دو ساله با تیم سیه نا ایتالیا داد و با این شرایط حضور معروف در سری A ایتالیا تایید شد. مغز متفکر تیم ملی والیبال ایران پیش از این هم سابقه لژیونر شدن دارد و یک فصل در تیم زنیت کازان روسیه به میدان رفته بود.

سعید معروف در اواخر سال ۲۰۱۴ با پیشنهاد یک میلیون یورویی زنیت کازان مواجه شد. قرارداد معروف با اعلام مسئولان باشگاه زنیت‌کازان در ۲۸ دسامبر ۲۰۱۴ نهایی شد و معروف رسماً به زنیت کازان روسیه پیوست. پس از انعقاد این قرارداد سعید معروف به عنوان هفتمین بازیکن پردرآمد والیبال جهان در سال ۱۵–۲۰۱۴ تبدیل شد و با رقم قراردادی بالا به عنوان یکی از لژیونرهای ورزش و والیبال ایران شناخته شد. معروف در این تجربه عملکرد بسیار خوبی داشت و با زنیت به قهرمانی لیگ قهرمانان والیبال اروپا ۱۵-۲۰۱۴ دست یافت

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار