کد خبر: 909326
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
پرونده ایران با یک برد و 2 باخت در هفته اول بسته شد
تيم ملي واليبال ايران با شکست 3 بر یک مقابل ژاپن به كار خود در هفته اول رقابت‌هاي ليگ ملت‌هاي واليبال پايان داد.
فريدون حسن

شاگردان كولاكوويچ عصر ديروز در آخرين بازي هفته اول ليگ ملت‌هاي واليبال در فرانسه مقابل ژاپن حريف سنتي خود در آسيا قرار گرفتند و ‌ در عین ناباوری در ديداري سخت با نتيجه 3 بر یک مقابل ژاپن شکست خوردند. ‌ ايران در اين بازي ست‌هاي اول، دوم و چهارم را با نتایج 25 - 22 ، 30 - 28 و 25 - 23 به ژاپن واگذار کرد و تنها در ست سوم با نتیجه 25 بر 23 به پیروزی رسید. ‌به این ترتیب پرونده والیبال ایران در هفته اول لیگ ملت‌ها با دو باخت و تنها یک پیروزی و کسب تنها 3 امتیاز‌ بسته شد. شاگردان كولاكوويچ بعد از پايان بازي برابر ژاپن راهي آرژانتين شدند تا ديدارهاي هفته دوم را در اين كشور برگزار كنند. شامگاه شنبه نیز واليباليست‌هاي ايران موفق شدند در دومين بازي خود استراليا ديگر تيم آسيايي حاضر در رقابت‌ها را 3 بر صفر شكست دهند. نكته جالب توجه بازي ايران مقابل استراليا تركيب جوان شده ايران بود، يعني تقريباً همان تركيبي كه در بازي مقابل صربستان يك‌بار جواب داده بود. كولاكوويچ مقابل استراليا باز هم به جوانان تيمش اعتماد كرد و پاسخ آن را هم گرفت. سرمربي تيم ملي واليبال ايران پس از كسب پيروزي اول در رقابت‌هاي ليگ ملت‌ها گفت: «خوشحالم بازيكناني را در اختيار دارم كه بسيار جوان هستند و جزو آيندگان واليبال ايران به شمار مي‌آيند. از بازيكنان باتجربه به خصوص آنهايي كه روي نيمكت بودند نيز تشكر مي‌كنم. قائمي و سال‌افزون كمك زيادي كردند، به خصوص قائمي كه انرژي زيادي به تيم تزريق مي‌كند و به بازيكنان جوان مي‌آموزد كه چطور بايد براي نام تيم ملي كشور خود جنگيد.»
با پايان رقابت‌هاي هفته اول شاگردان ايگور كولاكوويچ راهي آرژانتين شدند تا بازي‌هاي هفته دوم خود را برگزار كنند. ايران در هفته دوم در روزهاي 12 و 13 خرداد‌ماه به ترتيب با آرژانتين و كانادا روبه‌رو مي‌شود.
سرمربي تيم ملي واليبال در هفته اول با اعتماد به جوان‌ها موفق شد نتيجه قابل قبولی كسب كند، نتيجه‌اي كه البته مي‌توانست خيلي بهتر از اين هم باشد. او مزد اعتماد به جوان‌ها را گرفت و حالا بايد تيمش را براي ديدار با تيم‌هاي بزرگ آرژانتين و ايتاليا آماده كند. آرژانتين خوليو ولاسكو و ايتاليايي كه حالا رقيب هميشگي و سخت ما در ليگ ملت‌ها محسوب مي‌شود. ايتاليا همراه با زايستف مشهور حالا با تيم جوان شده و ناشناخته ايران روبه‌رو خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار