کد خبر: 909072
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱
مردي كه متهم است همسرش را با پرتاب از بالكن خانه‌اش به پايين به قتل رسانده است به زودي در دادگاه كيفري محاكمه مي‌شود.

به گزارش خبرنگار ما، 21 فروردين‌سال گذشته بود كه بازپرس ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران با تماس تلفني مأموران كلانتري رازي از مرگ مشكوك زن جواني با خبر و همراه تيمي از مأموران اداره دهم پليس‌آگاهي راهي محل شدند. بررسي‌ها حكايت از اين داشت اين زن دوم فروردين‌ماه پس از درگيري با شوهرش به طرز مرموزي از بالكن طبقه دوم خانه‌شان به پايين سقوط كرده و پس از 19‌روز بستري در بيمارستان فوت كرده است.
بررسي‌هاي مأموران نشان داد مقتول قبل از مرگش به خانواده‌اش گفته بود كه شوهرش او را به پايين پرتاب كرده است.
برادر مقتول گفت: دامادمان مرد بد‌اخلاقي بود و هميشه با خواهرم درگير مي‌شد. خواهرم بار‌ها به من گفته بود كه شوهرش او را كتك مي‌زد و چند روز قبل از مرگش هم گفت كه شوهرش او را به پايين پرتاب كرده و دخترش تنها شاهد ماجرا بوده است.
بدين ترتيب مأموران شوهر وي را به عنوان مظنون قتل تحت تعقيب قرار دادند تا اينكه متهم خودش را به مأموران معرفي كرد.
وي در بازجويي‌ها قتل همسرش را انكار كرد و گفت: من با همسرم اختلاف داشتم، اما او را به قتل نرساندم. من كارگر هستم و درآمد بالايي ندارم. چند روز قبل از سال جديد همراه فرزندان و همسرم براي خريد به بازار رفتيم. آنجا به خاطر خريد مانتويي با هم مشاجره كرديم. شب حادثه همسرم به خاطر همين موضوع با من قهر كرد و به اتاق رفت و در را بست. هر چقدر او را صدا زدم در باز نكرد و ناراحت شدم و در را شكستم. وقتي وارد اتاق شدم ديدم او خودش را به پايين پرتاب كرده است.
در حالي كه متهم قتل همسرش را انكار مي‌كرد دختر دانشجوي متهم به عنوان شاهد حادثه در دادسرا گفت كه روز حادثه پدر و مادرش با هم درگير شدند وبا چشمان خودش شاهد بود كه مادرش را هل داد و به پايين پرتاب كرد.
بدين ترتيب قاضي پرونده پس از تحقيقات تكميلي كيفرخواست متهم را به جرم قتل عمد همسرش صادر كرد و متهم به زودي در دادگاه كيفري محاكمه مي‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار