کد خبر: 908683
لینک کوتاه: http://www.Javann.ir/003oOB
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴
در هفتمین همایش روابط عمومی و صنعت انجام شد؛
در هفتمین همایش روابط عمومی و صنعت مدال زرین مدیر برتر حامی روابط عمومی در حوزۀ صنعت به «بهرام سبحانی» مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان اعطا شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، وبه نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان، در هفتمین همایش روابط عمومی و صنعت که با حضور نماینده مردم مبارکه و رئیس فراکسیون روابط عمومی در مجلس شورای اسلامی، جمعی از پیشکسوتان عرصه ارتباطات و روابط عمومی، مدیران و کارشناسان روابط عمومی سراسر کشور و جمعی از مدیران روابط عمومی صنایع بزرگ کشور در تهران برگزار شد، از «بهرام سبحانی» مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان به عنوان مدیر برتر حامی روابط عمومی در حوزۀ صنعت با اهدای مدال زرین و لوح تقدیر تجلیل شد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری هفته روابط عمومی با اشاره به برگزاری چندین نشست تخصصی با حضور اعضای شورای سیاست‌گذاری و کمیته علمی کنفرانس روابط عمومی و صنعت، افزود: در ارزیابی سوابق و بررسی عملکرد شرکت‌های مختلف، شرکت فولاد مبارکه اصفهان موفق شد بالاترین امتیاز از شاخص‌های موردنظر درزمینه انتخاب مدیر نمونه حامی روابط عمومی در حوزۀ صنعت را به دست آورد.

سید غلامرضا کاظمی‌دینان ضمن اشاره به ایفای نقش مسئولیتهای اجتماعی به عنوان یکی از شاخص عملکرد حوزۀ ارتباطات و روابط عمومی این شرکت، افزود: گستردگی گروه فولاد مبارکه و استقرار واحدهای صنعتی آن در سراسر کشور و اجرای طرحهای توسعه و نیز دریافت نشان های ملی و بین المللی به ویژه جایزۀ تعالی سازمانی و جایزۀ ملی کیفیت، در کنار حضور این گروه به عنوان شرکت ایرانی راه یافته به جایزۀ جهانی مدیریت دانش که به واسطۀ ارتباطات گستردۀ ملی و بین المللی آن میسر شد، ازجمله دلایل دیگر این انتخاب به شمار می‌روند.

وی به تعامل ویژۀ دکتر بهرام سبحانی مدیرعامل این شرکت با رسانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی و خدماتی کشور اشاره کرد و گفت: اعتقاد ایشان به بهره‌گیری از خرد جمعی و ارتباط صنعت با مراکز علمی، دانشگاهی و تولیدی بر اساس استانداردها و رعایت مسائل زیست محیطی، ستاد برگزاری همایش روابط عمومی و صنعت را بر آن داشت که ایشان را به عنوان مدیر برتر حوزۀ صنعت و حامی ارتباطات و روابط عمومی معرفی کند و در این کنفرانس مدال زرین مدیر حامی روابط عمومی و صنعت را به ایشان اعطا کند.

مدیرعامل فولاد مبارکه پس از دریافت این مدال طی سخنانی دربارۀ اهمیت روابط عمومی گفت: روابط عمومی وظایف سنگین و مهمی دارد که اطلاع رسانی تنها بخش کوچکی از آن است.

بهرام سبحانی با اشاره به نقش و جایگاه روابط عمومی و با بیان اینکه فضای مجازی امروز هم علیه روابط عمومی است و هم در راستای حمایت از آن، تأکید کرد: باید این دو را به خوبی از هم تفکیک کرد؛ به عبارت دیگر، روابط عمومی پویا و قوی باید با حضور در لحظه در رسانه‌ها و فضای مجازی بلافاصله اخبار صحیح و مرتبط را منتشر کند تا از بروز شایعه جلوگیری شود.

سبحانی اظهار کرد: وقتی صحبت از کار در عرصۀ صنعت و حوزه‌های اقتصادی کلان مانند فولاد مبارکه به میان می آید، مسئولیت روابط عمومی افزایش پیدا می کند.

مدیرعامل فولاد مبارکه با تأکید بر این اصل که بدون اعتماد و تفویض اختیار به روابط عمومی نمی توان امیدی به رشد آن داشت، خاطرنشان کرد: بر همین اساس باید روابط عمومی و فعالان این حوزه را جدی‌تر گرفت.

در ادامۀ این همایش نمایندۀ مردم شهرستان مبارکه و رئیس فراکسیون روابط عمومی در مجلس شورای اسلامی در سخنانی ضمن اشاره به جایگاه و پایگاه واقعی ارتباطات و روابط عمومی نهادها و دستگاه‌های اجرایی، از شروع تدوین قانونی جامع و کامل برای حمایت از روابط عمومی خبر داد و گفت: برگزاری این همایش به ارزش و جایگاه روابط عمومی اعتبار و جایگاه ویژه بخشید.

زهرا سعیدی افزود: با نگاهی به گزارشهایی که از سوی فعالان صنعت روابط عمومی به دست آمده می تــوان گفـــت کارشناســـان روابط عمـــومی سازمانها کار بسیار سختی انجام می‌دهند؛ آنان هم در جایگاه وکیل و هم در جایگاه موکل قرار می گیرند.

رئیس فراکسیون روابط عمومی و رسانۀ مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم با استفاده از گزارش‌هایی که از سوی فعالان حوزۀ روابط عمومی گردآوری شده است، بتوانیم قانونی جامع و کامل برای حمایت از روابط عمومی تدوین کنیم؛ چراکه اعتماد جامعه به عنوان بزرگترین سرمایۀ اجتماعی، تنها به کمک فعالان و کارشناسان حوزۀ روابط عمومی حفظ خواهد شد. نباید فراموش کرد که اعتماد اجتماعی به راحتی از دست می‌رود و در صورت بروز این اتفاق، باید منتظر پیامدهای آن باشیم.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامۀ سخنان خود با تأکید بر اینکه روابط عمومی سنتی باید کنار گذاشته شود و به جای آن روابط عمومی هوشمند به کار گرفته شود، اظهار داشت: باید مدیران ارشد نیز با فعالان صنعت روابط عمومی همراه شوند تا شاهد تقویت و رشد صنعت روابط عمومی باشیم.

همچنین در این همایش، عضو شورای سیاستگذاری هفتۀ روابط عمومی نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور گستردۀ فعالان روابط عمومی در طول برگزاری سیزدهمین همایش روابط عمومی الکترونیک و هفتمین کنفرانس روابط عمومی و صنعت، اهداف و سیاستهای این ستاد درخصوص برگزاری هرچه باشکوه‌تر هفتۀ روابط عمومی را تشریح کرد.

درپایان امیرعباس تقی‌پور با تقدیر از رویکرد صنایع کشور در اهمیت دادن به مقولۀ ارتباطات و روابط عمومی، علاوه بر مسائل بازاریابی و تجارت گفت: تعهد به مسئولیت اجتماعی در صنایع کشور یکی از مهمترین حوزه‌های عملکردی روابط عمومی‌هاست که باید با حفظ کرامت انسانها و شهروندان به آن پرداخته شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین