کد خبر: 908629
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸
مدیرکل راهداری البرز خبرداد
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای البرز اعلام کرد که طبق یک تفاهم نامه بین سازمان راهداری کشور و استانداری البرز، 25 نقطه حادثه خیز جاده های این استان اصلاح می شود.

مهرداد جهانی ظهار داشت : درنشستی با حضور عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور و محمد علی نجفی استاندار البرزاین تفاهم نامه به امضاء رسید.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت ترافیکی راه های البرز و نقش آنها در حمل ونقل و تردد خودرویی کشور، برای پیشگیری از حوادث، این نقاط پرحادثه اصلاح می شود.

جهانی اظهار داشت : آزاد راه تهران - کرج - قزوین و جاده کرج - چالوس 2 محور ترافیکی و مهم کشور هستند که از استان البرز می گذرند.

وی گفت: محور کرج- چالوس به دلیل جاذبه های گردشگری وطبیعی فراوانر طی ایام سال پذیرای مسافران زیادی است که باید ایمن سازی مقاطع پرتصادف این محور نیز مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای البرز بیان کرد که طبق این تفاهم نامه برای رفع حادثه خیزی این 25 نقطه اعتباری بالغ بر 500 میلیارد ریال پیش بینی شده که 50 درصد آن از سوی سازمان راهداری و حمل نقل جاده ای و50 درصد دیگر از منابع استانی تامین می شود.

وی گفت: قرار است این نقاط حادثه خیز طی سال های 97 و 98 اصلاح و رفع شود.

استان البرز دارای یک هزارو 450 کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی است که 18 درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار